Vägen till LA

TÄVLING - VINN VALFRI VARA FRÅN GNIZTRA

Publicerad 2011-07-23 11:20:00 i Tävlingar,

I samarbete med Gniztra lottar jag nu ut en valfri vara från shoppen!
Reglerna för att vara med är enkla:
- Besök webshoppen HÄR och länka till den saken du vill ha i en kommentar till det här inlägget.
- Motivera varför just du ska vinna.
- Gilla inlägget på bloglovin HÄR
För större chans att vinna:
- Följ mig på Bloglovin
- Gilla bloggen på Facebook
- Gör ett inlägg & Länka till tävlingen i din blogg
Tävlingen avslutas den 31/7. Lycka till!

AVSLUTAD, VINNAREN PRESENTERAS SNART

Kommentarer

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2011-07-23 11:55:14

Jag vill vinna denna: Hund och katt halsband med swarovski kristaller http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=5156783&fullwidth=0&fullheight=0



för jag får en hund på måndag & skulle va jätte kul att få ett sött halsband till honom :D



har gjort allt de andra (även din fb & bloglovin) och heter emma persson på fb också så du vet :D

Postat av: LinneaBorg♥

Publicerad 2011-07-23 12:07:24

Jag är jättegärna med och tävlar om http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=14131&grp=479610

Awsome tävling verkligen!



BTW: Följer din blogg, plus gillat din blogg via bloglovin & även detta inlägg + jag ska länka från min facebook din tävling och blogg! :)



Kraam!

Postat av: Anna-Johanna ♥

Publicerad 2011-07-23 12:09:51

Jag är med och tävlar om jag vinner så vill jag ha http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=4716870&fullwidth=0&fullheight=0



Jag vill vinna detta skalet för att jag skulle vilja ha ett nytt skal till mobilen men har inte riktigt pengar till det just nu ! :(



jag följer dig på blogglovin :) !

Postat av: Mallanmamma.se

Publicerad 2011-07-23 12:10:36

Hello kitty skal Iphone 3G/3GS - rosa glittrigt. Gick inte att hitta direktlänken dit. :(



Ja, varför jag ska vinna?

Älskar Hello kitty och vore jättekul att ha ett med strass till min telefon! :) Men sedan fyller jag även år imorgon. Så det vore inte hel fel födelsedagspresent! :D



Gillar inlägget på bloglovin. :)



Följer din blog på bloglovin.



Och så gillar jag på fb. :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-07-23 12:32:09

Sv; Självklart är jag med i tävlingen!



Jag skulle vilja ha detta underbara handsmycke ; http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=3353158&fullwidth=0&fullheight=0



Motiveringen till att jag vill ha den är som följer ; jag skulle inte ge handsmycket till mig själv. Utan jag skulle ge det till min mamma, från mig och min syster. Mamma har alltid ställt upp för oss två i alla lägen och jag är otroligt glad att jag har haft henne i livet. Röd är kärlekens färg, så därför passar det så bra att den är röd. I och med att det är tre ringar så symboiliserar detta mig - min syster - och min mamma. Jag har alltid velat ge henne något riktigt fint. Men har aldrig haft pengarna att köpa något sånt här fint. Jag hoppas verkligen att jag vinner, inte bara för mig. Utan för att jag verkligen skulle få bevisa hur mycket hon betyder för mig och min syster.. !



Jag gillar inlägget på bloglovin och följer din blogg där sedan innan!



Postat av: Saga Husberg

Publicerad 2011-07-23 12:39:25

Jag är jätte gärna med och tävlar! Det kom inte uppp någon länk till produkten som jag ville ha. Men du går in på smink sen på "MAC make up" Och sen mascara. Den jag vill ha av dom är Helena Rubinstein Lash Queens. Leopard mascaran!



Jag har även gillat inlägget på bloglovin följt dig på bloglovin skrivit om tävlingen i min blogg och ja .. allt som krävs helt enkelt!



Varför jag ska vinna är för att jag verkligen behöver en ny mascara! Min är slut när som helst och skulle verkligen behöva en ny mascara! Nu hoppas jag att jag vinner jag håller tummarna! Kram! :d

Postat av: Jonatan

Publicerad 2011-07-23 12:52:46

skulle vilja vinna http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=6474015&grp=517333 för att jag är playboy mansion's nästa BAUWS, så tycker att jag är den mest värdiga vinnaren.



ps, gillar på både fb och bloglovin'

Postat av: jenny johansson

Publicerad 2011-07-23 13:03:04

gud vilken fin blogg du har jag menar det verkligen!!

jag skulle gärna vilja ha en blomma navelpiercing ( den ville inte länka det står in att jag klickat på den )

jag kommer aldrig få ta navelpiercing :'( och det är min dröm därför vill jag gärna vinna den !!

gillar på båda bloglovin o fb !

puss fortsätt med din jätte fina blogg

ps. du e verkligen jätte fin !

Postat av: emelie

Publicerad 2011-07-23 13:14:16

Absolut är jag med och tävlar!:)

Jag skulle såååå gärna vilja vinna denna ring. kan inte länka så får bli såhär: Smycken - Ringar - Sida 4 - Längst ner till vänster - Dubbel ring med kors.



Varför just jag ska vinna..

För jag har alltid velat ha denna ring. Men har liksom aldrig fått ihop det. Plus att jag vill ge den till min kära Mamma. Så jag kan dela med henne oså. Hon har alltid ställt upp för mig, alltid funnits där om det vart något. Hon har gett mig vad jag behöver. Och nu vet jag att hon vill ha sen sånnhär ring. Älskar att se min mamma glad, lycklig och lättad. Vilket jag vet att jag kommer om jag nu vinner denna ring :)

Håller tummarna, kram!



btw, gillar bloglovin och fb. Följer även bloggen på bloglovin :)

Postat av: Simona

Publicerad 2011-07-23 13:49:08

jag vill jättegärna ha dem här http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=5482800&fullwidth=0&fullheight=0



jag vill ha dem för att jag har inte hål i örona, och jag vill inte ta hål i örona just nu för att jag vill kunna ta av örhängerna då och då, t.ex när jag ska sova! alla mina vänner har hål i örona, och dom tycker att det är konstigt att jag inte har det... jag vill verkligen vinna! jag ska göra ALLT som gör så att jag har en större chans att vinna! have a nice day! <3

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-07-23 14:11:49

heej,jag är med :)

Jag vill jätte gärna ha den här :

Fake piercing i naveln kors med bling bling hitta ingen länk tyvärr men tror du ser den.



Motivering:

Jag vill vinna denna för jag vill såå gärna ha en piecing i naveln och jag får ta det men har inga pengar just nu och måste betala själv ,

mina syrra har piercing i naveln och jag är jätte avis på henne .



Ha det bra kram

Postat av: Cindy

Publicerad 2011-07-23 15:13:20

Är med, och skulle vilja vinna denna: http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=7182785&grp=422934



Motivering: Älskar smycken, men har nästan inga armband jag kan använda förutom en. Skulle kunna vara kul och äga en enda till så att jag kan skifta lite. :)

Postat av: Isabell

Publicerad 2011-07-23 15:23:24

Jag är jättegärna med och tävlar!

jag vill vinna denna super snygga ring, för först och främst så är den helt gorgeous! Den skulle passa jätte bra till olika outfits, självklart så visar jag upp den på bloggen och skriver vart den kommer i från etc. jag vill sååå gärna vinna! Den är verkligen perfekt.

(jag har gillat inlägget på bloglovin', följer dig på bloglovin, har gillat på facebook och ska göra ett inlägg och länka tävlingen i nästa inlägg) :)



http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=4415650&fullwidth=0&fullheight=0



KRAM MODEBELLA!

Postat av: isabell

Publicerad 2011-07-23 15:59:25

gillat.

om jag vann skulle jag vilja vinna http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=3188200

min syster fyller nämligen 18 i augusti och hat tjatat i en evighet om ett paris hilton armband, skulle vara perfekt att vinna det till henne. :)

Postat av: iingetnaamn

Publicerad 2011-07-23 16:25:25

jag har gillat & jag är med !

hade varit kul om jag vann ; http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=5939844

varför ska jag vinna ? jo .. för att jag aldrig vunnit en tävling på nätet. och ringar kan man aldrig få för mycket av!

Postat av: AANNATINTIN

Publicerad 2011-07-23 16:32:34

länken kommer inte upp, mem produkten heter Optisk groda USB för PC och laptop.

jag vill gärna vinna det för min datormus till min laptop gick sönder för ngn vecka sen och jag har inte orkat köpa en ny. och denna var ju otroligt charmig oxå! :)

jag gillar bloggen på facebook, gillar inlägget på bloglovin. och skrivit om det i min blogg!

http://aannatintin.blogg.se/2011/july/tavlar.html#comment

Postat av: Linn holmström

Publicerad 2011-07-23 16:34:28

jag är med! det gick inte att hitta sidan till ringen!

Jag skulle villja vinna Orm ring med swarovski "Silver". Här är en länk till bilden på ringen: http://shop.textalk.se/shop/thumbnails/shop/14131/art31/h3292/5253292-origpic-d0250e.jpg_0_0_100_100_300_217_75.jpg .

Jag skulle vilja vinna den därför att: Den är snygg och stilren, jag har letat länge efter en ormring med strass i silver. Jag passar inte i guld så tur att jag hittade silver. Jag har väl hittat någon orm ring, men ekonomin har inte räkt till så jag har inte kunnat köpa en. Men nu har jag chansen att vinna en, och det kan jag inte missa. För jag är stort behöv av en, eftersom jag själv har bara 1 ring..

+ jag följer dig på bloglovin.

+ har skrivit om tävlinegn på min blogg här: http://linnbejb.blogg.se/2011/july/tavling-29.html#comment .

mail: [email protected]

Postat av: alice gustafsson / aliiceviktoria.blogg.se

Publicerad 2011-07-23 16:57:36

Åh, när du tipsade mig om tävlingen på min blogg var jag genast tvungen att vara med! Om jag skulle vinna vill jag vinna denna: Fake piercing för navel hjärta med bling bling. För att mina föräldrar inte låter mig ta hål i naveln.. Jag har tjatat och tjatat på dom huur länge som helst!

Jag gillar inlägget på bloglovin', gillar din blogg på facebook och följer dig via bloglovin! :)

Postat av: Claudia

Publicerad 2011-07-23 17:22:43

Hej! Jag är med. jag skulle vilja vinna Peace sign armband.Brun.



Min motivering:



Har tappat bort mitt dyraste armband... Det är sommar, och inga armband? :O Jag skulle vilja ha Peace armbandet eftersom att jag har nyligen tappat bort mitt armband. Det skulle bli perfekt med ett nytt! :)



Har gillat och gjort allt man ska, hoppas jag vinner! :D

Postat av: sofie andersson

Publicerad 2011-07-23 17:37:44

Jag skulle vilja vinna (http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=9091941&XBLG14131=9aa82d7db254da8b81b5b8bcdcae7972) För att jag har tjatat på mamma och pappa i flera år om att få ta i navlen, men dom ger sig aldrig. Alla går runt med piercing och jag har utan, blir så avundsjuk... Det är så snyggt, och jag vill ju inte vänta tills jag blir 18? Skulle hemskt gärna vilja vinna det!



- Gillar inlägget på bloglovin HÄR

- Följer dig på Bloglovin

- Gillar din blogg på Facebook

Postat av: Alexandra Sacak

Publicerad 2011-07-23 20:13:09

Hej! Jag är gärna med i tävlingen och tävlar! Jag skulle vilja vinna denna mascara http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=5482949&fullwidth=0&fullheight=0



Jag skulle hemst gärna vilja vinna denna för just nu har jag ingen mascara och dom är såå himla dyra och jag har inte råd just nu! :(

Har alltid velat ha en sådan här fin mascara som denna men har inte råd :( Jag måste köpa allt sådant här själv o alla mina kompisar har en fin mascara så det skulle vara en dröm som kom i uppfyllelse om jag vann! <3 O mina föräldrar har skilt sig så det känns mer jonnig o handla nåt sånt dyrt just nu...



Jag följer dig på bloglovin och jag gillar inlägget på bloglovin. Jag gillar även bloggen på facebook! Jag har även nominerat din blogg o Blog wards för jag tycker att det förtjänar det! Du är en toppentjej! Har även gjort ett inlägg på bloggen om tävlingen! Hoppas på tur nu!<3

Postat av: JULIA - Fashion blogg

Publicerad 2011-07-23 21:01:22

jag skulle så hemskt gärna vilja vinna denna fake piercing till naveln http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=6901545&fullwidth=0&fullheight=0



Motiveringen är enkel! jag har så länge jag kan minnas velat ha piercing i just naveln men min mamma är inte lika pigg på den iden! därför hade en fake blivit en perfekt början!



Jag följer bloggen på bloglovin sedan länge och nu gilar jag dig på facebook

Postat av: ssandraa

Publicerad 2011-07-23 21:08:55

Jag är jätte gärna med!

Om jag vinner skulle jag vilja vinna denna : http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=6263738&fullwidth=0&fullheight=0



Jag vill vinna denna för jag har velat ha tungpiercing i över 2 år men får inte av mamma förrän jag är 18 så en fake hade varit perfekt!

Dessutom så verkar denna vara jätte smart , sitter fast med ett snöre så inget klydd!

+ att jag kan också då se om jag passar i det & lite hur det känns , ja hoppas iallafall jätte mkt på detta & håller mina tummar!



Jag har gllat inlägget på bloglovin & följer dig där sen innan & gillar din blogg på facebook sen innan & har gjort ett inlägg på bloggen , länk till det här : http://thenoiseisbeautiful.devote.se/blogs/11171297/www-smnmode-blogg-se.htm#WriteComment

har även nominerat dig till blogawards , men bara för att du förtjänar det!



Hoppas hoppas hoppas

Ha det bra!

Kram!

Postat av: care69

Publicerad 2011-07-23 21:16:57

Jag är gärna med!

Skulle vilja vinna:

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=9091940 till min dotter, hon fyller år i augusti.



Har gillat på BL och länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/07/31-juli-vinn-valfri-vara-fran-gniztra.html

Postat av: Madde

Publicerad 2011-07-23 21:54:32

Jag är med! :)

Om jag vinner vill jag vinna: http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=6263738&fullwidth=0&fullheight=0



Varför jag vill vinna är för att jag alltid har velat ha hål i tungan, men självklart får ju inte för mina föräldrar eftersom jag bara är 14 år. Jag har tjatat hela sommaren men dom blir bara sura på mej och jag frågar snällt och frågar varför, men dom säger bara NEEEJ! Jag blir jätte sur, för det är ju min tunga och om jag vill ha infektion så får jag väll få det. Så jag vill verkligen vinna fake piercingen till tungan, skulle bli jätte glad :)



om du inte ser min mailadress så.. [email protected]



jag har gillat inlägget på bloglovin oxå :)

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-07-23 22:45:07

Jag är med! Jag har gillat inlägget på bloglovin'. Det fungerar inte att länka men jag vill iallafall vinna Björn Axen paketet shampoo och balsam. :)

Postat av: kimmie

Publicerad 2011-07-23 23:08:25

hej, jag är med :)

varför jag ska vinna?

för att, jag har alltid velat ha en sånhär korsring, har letat jättelänge och jag hade en, men sen efter två veckor så gick den sönder och dom finns inte kvar att köpa, så skulle bli jätteglad om jag vann, jag vill ha denna ring, den guldiga korsringen :



http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=4415650&fullwidth=0&fullheight=0



mitt inlägg:



http://kimmiefagerberg.blogg.se/2011/july/tavlar-om-valfri-vara-fran-giniztra.html#comment



har gillat bloggen på fb, följer bloggen, och gillar inlägget :)

Postat av: josefine

Publicerad 2011-07-24 00:01:40

Hej jag skulle vilja vinna

javascript:articleImageEnlarge();void(0)

álltså det går inte att lägga in länken, använder ctrl + v men funkar inte. men det är arbandet med ett hjärta där det står guess på.



Jag skulle vilja vinna för att jag sällan vinner och du har en bra blogg med roliga tävlingar och skulle bli grymt glad om jag vann, är med i dina tävlingar väldigt ofta också! Kram!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-07-24 12:57:57

Heej! :) har nu gillat inlägget på bloglovin och skulle hemskt gärna vilja vara med och tävla om Lancome Juicy Tube läppglans! (det ljusrosa)



fanns ingen länk och gick inte att klista in, men den finns under kategorin smink, sida 8 :) tack för en bra tävling!

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-07-24 13:52:42

hej!

Hittade ingen direktlänk, men skulle vilja ha "Eyeliner och kajal i ett".

Har gillat på bloglovin!:)

Postat av: Erika

Publicerad 2011-07-24 16:10:45

hejhej! Jag skulle såååå gärna vilja vinna detta underbara halsband; http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=7182760&grp=422934 , den höjer upp en outfit till 1000 och är grymt fin, har jag inte rätt? har tidigare försökt vinna den här, men har inte haft turen med mig.. Så nu försöker jag på nytt och håller tummarna jättejättehårt! Har skrivit ett inlägg på min blogg, gillat din blogg på facebook, gillat inlägget och dig på bloglovin, alltså har jag gbjort precis allt som går att göra för jag vill mer än gärna ha detta fina smycke, ha en bra dag! ♥

Postat av: marion

Publicerad 2011-07-24 16:20:33

jag skulle vilja vinna "Orm ring med swarovski "Silver"", jag har även gillat på bloglovin!

Postat av: Jennifer

Publicerad 2011-07-24 17:10:03

Jag är med!

skulle vilja vinna denna, http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=8460002

älskar att måla naglarna, nagellack kan piffa upp en trist outfit hur lätt som helst!

Postat av: J E N N Y

Publicerad 2011-07-24 22:55:34

Jag är med, har gillat på bloglovin.



Skulle vilja vinna http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=3435138&XBLG14131=88f69d511f303485217b05474beaf75d för att den skulle passa bra till min klänning jag ska ha till en fest. Har inget fint bling till min tubeklänning som kan göra så det inte är så tomt. Därför vill jag vinna.

Postat av: Zandras Rosa Dagbok

Publicerad 2011-07-24 23:01:08

Jag vill jättegärna vara med och tävla!=) Om jag skulle ha den stora äran att vinna, skulle jag helst av allt vilja ha denna fejk-piercing http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=6901556&fullwidth=0&fullheight=0 för har alltid velat ha hål i hela mitt liv, men när jag tog hål i naveln blev jag jätte infekterad och var tvungen att ta ur den:( Så hade ju vart guld att kunna ha en ändå!:D



*Gillar inlägget på bloglovin:)



*Följer dig på bloglovin, blev din prenumerant nummer 371:)



*Har gillat på facebook:) Heter Zandra Svantesson där.



*Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://zandrasrosadagbok.blogg.se/2011/july/tavling-vinn-valfri-vara-fran-gnistra.html#comment

Postat av: Sylvia

Publicerad 2011-07-25 00:25:17

Hej!



Jag följer dig på bloglovin, gillat detta inlägg och gillar din blogg på facebook :)

Om jag vann skulle jag vilja ha : http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=14131&grp=479610 ;)

Varför jag ska vinna? Jo för att jag vill ge min mamma som fyller år i augusti en fin present och när jag fick syn på den här tröjan fastnade jag för den! :) Jag vill ge tröjan till någon jag älskar och bryr mig om :) Och det är alltid ett plus att Beyonce har gjort den för mamma gillar Beyonce :D Så skulle jätte gärna vilja ha den! Ska genast göra ett inlägg i min blogg om att jag är med och tävlar :)



Puss PS. Älskar din blogg!

Postat av: Sofia ♥ (Sofia Olsson)

Publicerad 2011-07-25 10:57:50

Hej Sofia, :)

Vill börja med att säga detta:

Har följt din blogg ganska länge nu, den är sjukt bra !

Jag har skrivit att jag är med på din tävling i min blogg och allt ;)

Om jag skulle vinna så skulle jag gärna vilja ha dom här fina ögonskuggorna http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=3430557&fullwidth=0&fullheight=0 :D

Och jag har såklart gillat din blogg på facebook.

Här har jag gjort ett inlägg i min blogg om din blogg: http://fiastylee.blogg.se/2011/july/smnmodebloggse.html#comment

Postat av: Maja

Publicerad 2011-07-25 12:17:29

Jag är med skulle vilja vinnna denna mascara:

http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=5482949&fullwidth=0&fullheight=0

har gillat dej,och följer dej nu :)

Jag skulle vilja vinna för jag har sett den där mascaran på bilder från google osv och har aldrig vetat vart man kan köpa den sen när jag såg den nu att den fanns här vart jag jätte glad sen har ju du en tävling och då skulle man ju kunna vinna den gratis det är ju aldrig fel ?:D

så den här tävlingen skulle jag bli superglad om jag vann!!

Postat av: ElinAmanda

Publicerad 2011-07-25 12:55:25

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna Döskalle armband med swarovski;

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=3188257&grp=422934

helt underbart :)

Postat av: Hebe

Publicerad 2011-07-25 13:11:46

Hej, jag skulle vilja vinna denna väska:

http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=2815842&fullwidth=0&fullheight=0



Riktigt snygg. Har gillat på bloglovin som nr 40 och följer även nu!

Postat av: kamila<3333

Publicerad 2011-07-25 15:00:30

Denna lilla uglan vill jag ha :D

javascript:articleImageEnlarge();void(0)

Jag skulle vilja vinna en sån ugla fö jag har viljat ha en sån i 2 år men jag har ALDRIG hittat den på nån affär :(

Jag har gillat inlägget

Jag har gillat bloggen på facebook

Jag följer bloggen på bloglovin

Har gjort ett inlägg :D

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-25 16:07:53

Jag är sugen på fakepiercing i tungan

Den går tyvärr inte länka men man går in på fakepiercing-tungpiercing- och så är det en svartröd.



Jag tycker jag ska vinna för att jag vill se om jag passar i tungpiercing, överväger att göra en, men vill testa först, så hade betydd allt för mig om jag vann!



Gillat detta inlägg :)



Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-27 12:33:46

jag har gillat på bloglovin :) skulle vilja vinna: http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=4026006&fullwidth=0&fullheight=0



hade varit riktigt roligt att vinna nageldekoration då jag inte har råd att göra fina nagla på salong..

Postat av: Elaine

Publicerad 2011-07-27 21:12:43

http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=4539303&fullwidth=0&fullheight=0



Hade vatt riktigt roligt att vinna detta extremt snygga amrbandet!

Skulle passa mycket bra på mej!;)



and i love ur blogg!



Postat av: Viktoria

Publicerad 2011-07-28 16:56:33

Jag har gillat detta inlägg på blogvin och jag följer dig där.



http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=4604124&fullwidth=0&fullheight=0



skulle jag vilja vinna för jag tänkte ge den till min systers dotter Elsa som är snart 3 år och har diabetaes. Hon verkligen älskar hello kitty. Hon skulle verkligen uppsakatta att få en sådan, men ja de är bara vad jag tycker.



du har en grym blogg, pusshej



länk till inlägg i min blogg, som jag länkat dig i,



http://viktoriadanielsson.blogg.se/2011/july/jag-ar-med-och-tavlar-pa-smnmodebloggse.html

Postat av: Linda - Tonårslivet

Publicerad 2011-07-28 20:21:50

Denna sak skulle jag vilja vinna; http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=2770808&fullwidth=0&fullheight=0

Min motivering; Jag älskar allt med playboy bunnyn att göra. Har 2 t-skjortor, 5 olika smycken + ett bälte med playboy på, så varför inte en plånbok ? Hihi :)

Har gillat inlägget på bloglovin, följer din blogg på bloglovin och gillar på facebook (Linda Ravia)

Och inlägget i min blogg; http://lirrus.blogg.se/2011/july/tavlar-valfri-vara.html#comment

Postat av: victoria

Publicerad 2011-07-29 14:49:47

jag vill vinna den här mascaran: http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=5482949&fullwidth=0&fullheight=0



jag var med och tävla om den mascaran på en annan blogg, och vann desutom. men det var cirka 2 månader sen, och hon sa att den skulle komma inom en vecka. så jag fick aldrig min vinst :(

Postat av: nathalie :]

Publicerad 2011-07-30 00:26:38

hadde mer än gärna velat vinna denna suuupergulliga dator mus! :))))



http://shop.textalk.se/se/article.php?id=14131&art=3164785&grp=427871



och jag skulle verkligen behöva en ny mus just nu, jag har haft samma mus i 2 år..jag skojar inte..så denna skulle verkligen vara perfekt!!



jag har även gillat inlägget på bloglovin, följer dig oxå oxh ett inlägg om tävlingen på min blogg;

http://kameralins.webblogg.se/2011/july/tavlar.html#comment

Postat av: moa

Publicerad 2011-07-30 10:35:00

JAG ÄR KLART MED!

jag vill vinna det här snygga fake-navel smycket. http://shop.textalk.se/se/articleimage.php?id=14131&image=6901523&fullwidth=0&fullheight=0



jag vill vinna för att jag verkligen vill ta hål i naveln, men mina föräldrar låter mig inte, men jag får ha fake. skulle va så kul om jag kunde vinna så slipper jag också ta hål i naveln och få massa infektioner osv. så jag vill vinna till tusen! :(



kolla mitt inlägg på bloggen här - http://mhellstrm.blogg.se/2011/july/httpsmnmodebloggse-1.html#comment



jag har gillat inlägget på bloglovin, gillat din blogg på facebook och följer nu bloggen på bloglovin ''as well'' :)

Postat av: melina

Publicerad 2011-07-31 12:20:30

vill vinna den svarta playboy plånboken!

(hittar inte inlägget ¨på bloglovin???)

vill vinna denna för att jag MÅSTE ha en ny plånka, alla mina pengar ramlar ur :(

Postat av: Zandras Rosa Dagbok

Publicerad 2011-08-01 20:21:12

Har länkat dig i min blogg nu:) http://zandrasrosadagbok.blogg.se/2011/july/lankbyte-1.html#comment

Så hoppas på att du gör detsamma:)

Som skrivet kan du använda denhär bilden när du länkar mig om du vill:)

http://zandrasrosadagbok.blogg.se/2011/april/kladd.html#comment

Ps, jag kan inte se vem som vunnit i din tävling?:O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela