Vägen till LA

Lucka 14

Publicerad 2011-12-14 00:00:00 i Julkalender 2011,

I dagens lucka lottar jag ut ett clip-on set från Rapunzelofsweden. Vinnaren väljer själv mellan en utav alla clip-on set som ni kan hitta HÄR.

För att vara med ska ni gilla Rapunzellofsweden på facebook LÄNK

För större chans att vinna kan ni länka tävlingen i eran blogg/facebook, följa mig på bloglovin eller klicka HÄR

Tävlingen avslutas idag 00.00. Lycka till! Imorgon kommer en ny tävling!

- VINNARE AV LUCKA 12 - VINNARE AV LUCKA 13 - Ni har mail!

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2011-12-14 00:09:16

Åh det är precis vad jag behöver!

om jag vinner så skulle jag bli så överlycklig! :D

jag följer dej redan på bloglovin, gick in på alltirosa 5ggr ;)

och har gillat rapunzelofsweden på FB

Kramar

Postat av: elin

Publicerad 2011-12-14 00:15:25

gillar sidan

http://www.nattstad.se/alfredwtf?id=2183324 <--- inlägg på bloggen :)

följer på bloglovin å blogkeen ,

klickade :D kom till alltirosa :)

gillar även inlägget så fort det kmr upp på bloglovin!

hoppas man vinner då man ska färga håret :D

Postat av: Sofia Andersson

Publicerad 2011-12-14 00:18:48

Har gillat inlägget och följer redan på bloglovin. Slänger ut en kommentar på fb (som du kommer att se snart). Ha en trevlig kväll! ^^



Obs! Ingen reklam för övriga tävlingar på bloggen, dessa kan du däremot meddela om på fb. :)

Postat av: Maaaaalin :)

Publicerad 2011-12-14 00:33:53

I have my fingers crossed! :)

Postat av: johan

Publicerad 2011-12-14 00:35:43

JAG ÄR MED och om jag vinner så skulle jag vilja vinna: http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions/60-clip-on-set-hair-extensions



-följer dig via bloglovin'

kram

Postat av: Jenny N

Publicerad 2011-12-14 00:37:55

Jag är med!



Har klippt mig till axlarna för mitt hår var så risigt, och vill verkligen ha långt och fint hår så den här luckan skulle sitta perfekt nu till julafton, och alla andra dagar!



om jag van skulle jag vilja vinna denna färg: #6 clip on hair extensions 20 !



Tack i förhand, kram :)

Postat av: Alice

Publicerad 2011-12-14 00:54:14

Länkat på facebook, följer på bloglovin och har gillat rapunzelsidan :)



Alice Isabelle Wahlström på facebook

Postat av: Isabelle :)

Publicerad 2011-12-14 00:58:55

SHIT OHMYGOD ! JAG SKULLE BLI , ÅHH ! FINNER INGA ORD :O ÅÅH ÄLSKAR DIN BLOGG ! :3 SJUKT BRA TÄVLINGAR ! HAR GILLAT PÅ RAPUNZEL OF SWEDEN PÅ FACEBOOK. SKULLE JÄTTEGÄRNA VILJA HA FÄRGEN #2 ! :) HAR KOLLAT PÅ DERAS HÅR INNAN OCH SKULLE VARA EN DRÖM ATT VINNA DENNA LUCKA! ÅH ÄLSKAR LÅNGT HÅR OCH LYCKAS ALDRIG ATT SPARA UT DET, PASSAR DOCK OCKSÅ I KORT HÅR SÅ AH ! GILLAR DEJ REDAN BÅDE PÅ BLOGLOVIN OCH BLOGKEEN ! :) ÅH HOPPAS MER ÄN ATT JAG FÅR DET JAG ÖNSKAR MIG TILL JULKLAPP ATT JAG FÅR DETTA ASSÅ, HAHA! :) PUSS SÖTASTE ! :3

Postat av: Maria

Publicerad 2011-12-14 03:28:40

JAg är med!!! Åh måste vinna!!!!

Postat av: Annely Nordlund

Publicerad 2011-12-14 04:39:45

http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/4-clip-on-hair-extensions detta vill jag ha om jag vinner :)



gillar på fb (annely nordlund)



har länkat på min facebook (annely nordlund, du kan kolla där att det är gjort) :D



haha, har alltid otur i dina tävlingar men försöker igen ;)

Postat av: amanda

Publicerad 2011-12-14 06:11:25

jag har gått in på länken http://www.alltirosa.se/ och vill vara med :D

Postat av: Felicia Persson

Publicerad 2011-12-14 06:53:36

Jag är med och tävlar! :)



Jag vill vinna ett clip-on set med färgen: #1 clip on hair extensions 20''



Jag har gillat sidan på facebook

(Felicia Persson heter jag där)



Har gjort ett inlägg i min blogg där jag länkar till tävlingen och din blogg! :) :

http://www.787415.devote.se/blogs/14854671/taevla-paa-smnmode.htm

Postat av: Evelina Mattsson Lundqvist

Publicerad 2011-12-14 07:18:05

Jag vill vinna den här färgen http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions/6-rodbrun-clip-on-set-hair-extensions?sitedirect_currency=SEK :) Följer dig redan på bloglovin, har tipsat om tävlingen i min blogg http://eevelinamattssonlundqvist.blogg.se/2011/december/jag-tavlar-hos-sofia.html och har tryckt på "HÄR" och kom in på alltirosa :) Jag vet inte hur jag ska beskriva med ord hur glad jag hade blivit om jag vann hårförlängningen, då mitt hår är så tunt så får jag ingen volym och har bara håret till axlarna nu då jag var tvungen att klippa av det pga att det var så slitet, så en hårförlängning skulle rädda mig och skulle varit roligare med längre hår på nyår också! :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-12-14 07:53:40

Jag gillar dem på facebook och behöver lite extra hår för jag har världens tunnaste hår. Kan aldrig ha långt hår pga detta :-(

Postat av: Elina

Publicerad 2011-12-14 08:20:06

Jag är med! gillar redan Rapunzel of Sweden - Elina Backeby, Följer dej redan via bloglovin, klickat och kommit till AlltiRosa

Postat av: alice

Publicerad 2011-12-14 08:49:30

GAAAHH vill verkligen vinna nu!

Mitt hår har alltid varit en stor passion,

Jag lägger min själ i att uppnå perfektion.

Jag har klippt mig många gånger i år,

Så största önskan vore att ha ett långt och vackert hår!

Med detta kan jag förändra och piffa till, göra precis som jag vill.

Gillat på facebook (aalliiccee granat) och ett inlägg (http://alicegranat.blogg.se/tavlingar/2011/december/lucka-14.html#comment) har jag gjort, hoppas verkligen att jag vinner för jag vill inte längre se ut som en lort! :) kram

Postat av: ebbamikaelsdotter

Publicerad 2011-12-14 09:20:28

OMG!!! världens bästa tävling!! älskar fan dig!!!!!!

Det löshåret jag skulle vilja ha är:



http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/24-clip-on-hair-extensions



vet inte om man skulle skriva det här men...jag gjorde det endå...Så a jag är med! :) HOPPAS verkligen att jag vinner :)



Postat av: petra ramstedt

Publicerad 2011-12-14 09:27:58

åh herregud!! Skojar du?!



följer på bloglovin redan + gillat inlägget

klickade :D kom till alltirosa :)

Länkat på min facebook + bloggen!

Hoppas verkligen jag vinner detta, hade gjort hela min jul!

Postat av: isa :)

Publicerad 2011-12-14 09:33:30

Jag har gillat på facebook, jag har länkat på bloggen, jag följer dig sedan innan och jag gick in på hemsidan, riktigt snygg färg säger jag asså!! ;)

http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/8-clip-on-hair-extensions

Det är en clip-on som jag skulle vilja ha!

Kram!

Postat av: kellsi

Publicerad 2011-12-14 09:43:01

Hej,

Jag är med och tävlar i din grymma tävling!

Jag har gillat rapunzelofsweden på facebook, följer din blogg via bloglovin, klickat på länken & kommer i eftermiddag att skriva om tävlingen i min egna blogg :D

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-12-14 09:54:28

Ååh vilket underbart pris!

Hade vart perfekt just nu, har funderat på att köpa med har inte råd. Hade vart perfekt eftersom jag har tappat så mycket hår på sista tiden, vet inte varför jag har bara hälften så tjockt hår nu som innan. Och lite längre och finare hår är ju heller aldrig fel!



Har tyvärr ingen blogg eftersom jag i princip inte tycker att de är någon ide att konkurera med alla andra stora, så som dig. Men någon gång kanske.



Har länkat dig på min facebook i alla fall! :)



Nu kan jag inte göra mer än att hålla tummen!

Postat av: Felicia - Fotofreak

Publicerad 2011-12-14 10:50:49

JAG VILL VINNA! gud vilken underbar tävling. håller tummarna. Jag har:

Gillat rapunzel på facebook.

Jag gillar dig på bloglovin och jag har gått in på hemsidan.

Länkat på min blogg har jag också.

http://feliciafotofreak.blogg.se/2011/december/tavlar.html#comment



och löshåret jag vill vinna är detta: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/1b-clip-on-hair-extensions-20-110g



Kram och ha en super bra dag!

Postat av: jenny

Publicerad 2011-12-14 10:53:55

ååh lätt att jag är med ! Det är ju det här jag önskar mig i julklapp :o:D har gillat rapunzel på facebook och följer dig på bloglovin :)

ett inlägg på bloggen är på g ! :D

Postat av: jenny

Publicerad 2011-12-14 10:59:40

Gick in på hemsidan också ! :)

och inlägger ligger nu ute :D

Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Publicerad 2011-12-14 11:05:38

nu har jag gjort allt man ska göra! :D ååh vill verkligen vinna det här. har knappt råd att köpa löshår själv :(



ha det bäst!

Postat av: ebbamikaelsdotter

Publicerad 2011-12-14 11:13:33

Jag ska inte göra någonting idag, vad ska du göra själv?:)

Postat av: Alicia Siverman

Publicerad 2011-12-14 11:18:03

Jag är med & gillat. Åååååh vad jag skulle bli glad! Min frisör har precis klippt av mitt hår och jag vill verkligen ha långt hår det är så himla super fint. KRAM

Postat av: Olivia

Publicerad 2011-12-14 12:05:28

Skitbra tävling! KLart man ska vara med :D



Har klickat på länken och följer dig redan på bloglovin. Och detta skulle jag vilja vinna:

http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/18-clip-on-hair-extensions



Bara att hålla tummarna nu :D

Postat av: Felizia Höök

Publicerad 2011-12-14 12:37:05

Hej! jag är jättegärna med och tävlar och jag har gillat på fb samt skrivit ett inlägg om tävlingen i min blogg (det går inte att länka men du hittar det på min blogg typ högst upp) :) Nu håller jag tummarna som f*n! ;)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-12-14 12:41:10

Åh! Har alltid velat ha extensions i mitt hår, skulle gärna vinna dessa snygga från Rapunzel :)

Skulle vilja ha dessa: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/530-clip-on-hair-extensions

Kram! :D

Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Publicerad 2011-12-14 12:43:32

OMG jag gör VAD SOM HELST för att vinna!!



1. Har gillat deras facebook.

2. har länkat din tävling på min privata fb & min blogg fb: http://www.facebook.com/profile.php?id=1574212080 & här http://www.facebook.com/pages/perssoneemma-blogg/168867053175835?sk=wall.



3. följer dig på blogkeen & på bloglovin redan men gillade typ dina 10 senaste inlägg på bloglovin och har klickat på allt i rosa knappen =)



4. har skrivit om din blogg i min blogg här: http://eemma.se/2011/december/jag-tavlar-hos-smnmodebloggse-om-loshar-cli.html#comment



min mejl: [email protected]

ååååååh hoppas jag vinner!!!! kram :-)

Postat av: kenny

Publicerad 2011-12-14 12:45:10

Jag skulle verkligen bli lycklig om jag skulle kunna ge de här hårförlängningarna i julklapp åt henne :) De här skulle nog passa henne: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/530-clip-on-hair-extensions

Postat av: AliciaWilking

Publicerad 2011-12-14 12:47:27

oh, jag är med!

jag har gillat dom på facebook, skrivit om tävlingen på min facebook och har klickat på länken :)

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-12-14 12:49:03

Jag är meed! :) Precis vad jag behövde :)

Jag har lagt upp en länk på FAcebook

http://www.facebook.com/Soofejjen

Och en på bloggen :)

http://www.nattstad.se/Sofiies?id=2184613



Jag har gjort att som står, nu kan jag bara hålla tummarna! :)



[email protected]

Postat av: Mooa

Publicerad 2011-12-14 12:50:05

- Har gillat på fb

- Gjort inlägg om dig (Mooa Raud)

- Klickat in på alltirosa länken typ 10 ggr.

(har tyvärr ingen blogg..men gillar dig redan på bloglovin)

Hoppas!!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-12-14 12:53:01

Jag är meed! :) Precis vad jag behövde :)

Jag har lagt upp en länk på FAcebook

http://www.facebook.com/Soofejjen

Och en på bloggen :)

http://www.nattstad.se/Sofiies?id=2184613



Jag följer din blogg på BLOGLOVIN och BLOGKEEN!



nu kan jag bara hålla tummarna! :)



Min mejl!!

[email protected]

Postat av: sofia

Publicerad 2011-12-14 12:58:28

Jag är med och jag länkade på facebook: sofiamorgardt! Jag har även gjort allt annat för att få en extra chans eftersom jag blev så himla glad när jag såg denna tävlingen och håller verkligen tummarna nu!! Kram på dig :)

Postat av: Lili

Publicerad 2011-12-14 13:00:15

Jag är med.

redan gillat på fb med namn Lili Ying.



och redan följ dig på bloglovin.

Postat av: ida

Publicerad 2011-12-14 13:09:03

Har gillat på FB

Gjort inlägg om dig på min blogg!

Klickat på alltirosa flera gånger.

Kolla in min blogg så ser du att jag länkat dig! :)

Nu håller jag bara tummarna! :)

Postat av: moaa

Publicerad 2011-12-14 13:09:14

Har gillat sidan på facebook med namnet Moa Ahlgren Bynolfsson och jag är med :)

Postat av: Chriis

Publicerad 2011-12-14 13:12:19

jag är med och skrivit på min blogg:



http://chriisgiirl.blogg.se/2011/december/tavlar-hos-sofia.html#comment



Följer dig på bloglovin och gillade tävlingsinlägget :D(vet inte om man skulle göra det men gjorde det) och gillar rapunzel och har även klickat på sidan Alltirosa :D



vill vinna det här löshåret:



http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/6-clip-on-hair-extensions

Postat av: Chriis

Publicerad 2011-12-14 13:13:56

Vill vinna det här: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/6-clip-on-hair-extensions



Följer dig på bloglovin och har även gillat inlägget. GIllar rapunzel på fb och har skrivt inlägg här på min blogg:



http://chriisgiirl.blogg.se/2011/december/tavlar-hos-sofia.html#comment



Och klckade på länken och kom till alltirosa :D



Postat av: hanna

Publicerad 2011-12-14 13:26:23

jag är med ! jag håller tummarna !

Postat av: Veronica :)

Publicerad 2011-12-14 13:38:23

Jag följer dig på bloglovin, jag har gillat och även länkat på facebook och min blogg.

Det här är vad jag vill vinna: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/1b-clip-on-hair-extensions



Anledningen till varför jag vill vinna är för att jag måste klippa av mitt hår så de bara går över öronen. Jag skäms så att ha kort hår men eftersom att jag plattar de varje dag och använder hårspray är mitt hår så nött så jag måste klippa av mig de. Känns inte så värt att vara med i de här eftersom att jag är född med otur, de säger även mamma åt mig. Jag har även hört att man stödjer rosa bandet eller om de var cancer fonden när man köper av rapunzel oxh jag vill så gärna att folk i fattiga länder ska ha de bra. och efter att mina farföräldrar och morföräldrar samt andra släktingar har dött i cancer vill jag ingenting annat än att hitta en medicin som botar cancer. Jag är så rädd att jag kommer få de eftersom att de är ärftligt.

Jag tror inte att du bryr dig om de här och så men jag vill ändå att du ska ha en anledning till varför just jag vill vinna.

Ha en fortsatt bra vecka! :)

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-12-14 14:01:55

Jag är med (: följer dig på bloglovin och klickade på länken, hamna på Allt i Rosa.

Jag skulle vilja ha: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/530-clip-on-hair-extensions



Min e-post är: [email protected]

Postat av: julia

Publicerad 2011-12-14 14:15:25

Jag e mää! Har gillat, följer dig redan på bloglovin och klickade på länken ^^

Postat av: Elina

Publicerad 2011-12-14 14:16:13

Jag är med, jag har gillat på facebook och följer dig på bloglovin, har även länkat/skrivit i bloggen! :)

Postat av: matilda

Publicerad 2011-12-14 14:37:17

Jag är med :D har gillat

och delat på facebook :)



Skulle vilka ha färg 24 : http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/24-clip-on-hair-extensions

Postat av: Melissa

Publicerad 2011-12-14 14:41:33

Jag är med! Klickade på länken och gillade, om jag vann skulle jag vilja ha http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/12-clip-on-hair-extensions

Postat av: viccan

Publicerad 2011-12-14 15:01:09

Jag är med ! Följer dig på bloglovin också !

Ha en bra dag ! :)

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-14 15:24:13

Jag är med!

Jag har gillat rapunzellofsweden på fb (Linn Marlené Hahne)



Jag har klickat på HÄR och kom till http://www.alltirosa.se/

Följer dig redan på bloglovin

& har länkat tävlingen i min blogg, inlägget hittar du här: http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2185243



Skulle behöva detta löshår: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/6-clip-on-hair-extensions

Antar att det är närmast chokladbrunt? :)

Postat av: MATHILDA nilsson

Publicerad 2011-12-14 15:24:32

åh gud vad braa!! :)



hade nämligen sparat ut mitt hår i två år, men efter misslyckad färgning var jag tvungen att klippa av allt till lite över axlarna!!!

änvänder nu, gammalt och slitet plastlöshår, b-kvalla på långa vägar!!!,

så vem skulle inte vara lycklig över att vinna löshår från RAPUNZEL!

har näbligen sämst förtroende med kort hår och blev mer tystlåten och rädd för vad alla skulle tycka,

och att jag var tvungen att klippa bort allt mitt sparade hår gjorde INTE saken bättre.



oojojojoj mkt text, :333



kraaaam

Postat av: JennieMargareta

Publicerad 2011-12-14 15:33:17

Har gillat på facebook och gått in på alltirosa :)

Postat av: L E L L E E E S - P H O T O

Publicerad 2011-12-14 15:44:31

har gillat dom, klickat på länken, följer dig på bloglovin och inlägget om tävlingen är här: http://lelleees.blogg.se/2011/december/jag-ar-med-och-tavlar-1.html#comment

hoppas jag vinner, hihi, kram!

Postat av: Carolin

Publicerad 2011-12-14 15:47:24

Jag skulle jätta gärna vilja vara med och tävla!

Har gillat på fb, och följer dig!

Postat av: Emma Uthberg

Publicerad 2011-12-14 15:54:45

Gillar redan Rapunzel och Sweden på Facebook. Använder inte Bloglovin' längre men däremot Blogkeen, följer dig där sen länge! Har även klickat på länken till alltirosa.se ;)



Om jag vann det här http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions/2-morkbrun-clip-on-set-hair-extensions?sitedirect_currency=SEK skulle jag kunna gå och klippa av det slitna av mitt hår som är otroligt slitet efter x antal blekningar, avfärgningar och färgningar under flera års tid. Vågar inte riktigt göra det nu för älskar att ha långt hår, hehe..

Här är mitt inlägg: http://euthberg.blogg.se/2011/december/vinn-loshar-fran-rapunzel-of-sweden.html och det autopubliceras även på min Facebook!

Kram!

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-12-14 16:09:29

Jag är med! :D Har klickat där det stod HÄR! :D

Postat av: eva

Publicerad 2011-12-14 16:11:48

Jag är med! Har gillat på facebook och följer på min ena bloglovin! Har skrivit om din tävling på min blogg här: http://ekgs.blogg.se/2011/december/what-makes-you-beautiful.html#comment .. Skulle bli sjukt glad om jag vann, för mitt hår är ganska slitet/risigt på topparna så jag skulle vilja klippa mig men vågar inte för då blir mitt hår kort, vill ha långt hår och då passar det ju bra med clip on hårförlängning.

Postat av: Cornelia

Publicerad 2011-12-14 16:13:40

Hej glömde skriva min mail men du vet väl att jag är med! :)

Postat av: Ida Bjurvald

Publicerad 2011-12-14 16:13:46

Länkar dig på facebook och gillar Rapunzel Of Sweden! Hoppas att jag vinner då jag verkligen behöver nytt löshår och det skulle bli en perfekt "julklapp" :-D Kram!



http://www.facebook.com/profile.php?id=100003040663700 LÄNK TILL MIN FACEBOOK!

Postat av: candy

Publicerad 2011-12-14 16:34:38

Jag är med, har gillat på facebook och följer å gillat på bloglovin, och ska skriva på min blogg nu:D



Postat av: melissa

Publicerad 2011-12-14 16:39:27

Gillat på FB och följt på bloglovin! :)

Vill ha: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/1-clip-on-hair-extensions

Postat av: Sara

Publicerad 2011-12-14 16:40:51

Jag är med!

Har gillat dig på facebook & gillar ditt bloglovininlägg och följer dig på bloglovin och klickade på allterosa :D

Postat av: elin

Publicerad 2011-12-14 16:41:21

jag är gärna med och jag har gillat på facebook :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-12-14 16:44:34

jag är med:D har gillat på fb { Lindas linnros]

jag gillar på bloglovin & inlägget:D

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-12-14 16:48:34

Är med! Har gillat på facebook också! :D

Postat av: Alexandra :)

Publicerad 2011-12-14 16:52:16

Jag skulle vilja ha den här http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/30-clip-on-hair-extensions

jag gillar dej redan på facebook för länge sen :) och jag ska/gör ett inlägg i min blogg om tävlingen :) och jag ska gilla inlägget på bloglovin också :) det blir mycket ;)

nu så ska jag hålla tummarna för det här :)

hare bra :)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-12-14 17:06:09

jag är med :) (elin simons)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-12-14 17:17:10

är med!

Postat av: Linda

Publicerad 2011-12-14 17:17:27

Jag är med :D och jag skulle vilja ha: http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/8-clip-on-hair-extensions



Och jag har gillat på fb :) & länkat i min blogg! http://liindaantonsson.blogg.se/

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-12-14 17:58:05

Jag är med! jag skulle vilja ha den här : http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/1b-clip-on-hair-extensions-bodywave



Jag har gillat på fb :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-14 18:03:20

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-12-14 18:04:04

Jag är med,har gillat på fb & gått in på länken!

Postat av: Linnea Larsson

Publicerad 2011-12-14 18:04:18

Så nu har jag gjort allt följer dig redan på facebook & bloglovin ;)



det skulle betyda allt för mig att vinna eftersom jag hör väldigt ofta att jag skulle vara finare med långt hår & en massa annat ,,

men skulle som sagt bli överlycklig ;)



Kram!

Postat av: Ellen Johansson

Publicerad 2011-12-14 18:04:31

Jag är med! :D Jag har gillat Rapunzelofsweden på Facebook, Delat bilden på min Facebook och gjort ett inlägg om denna tävling på min blogg också, och jah följer dig redan på bloglovin! :) Håller nu tummarna!

Postat av: Tilly (:

Publicerad 2011-12-14 18:05:26

Följer dig redan på både blogkeen, bloglovin' och har klickat på länken (alltirosa).

Vill verkligen vinna, behöver göra det också för den delen :O Har haft kort hår i över ett år nu (jag rakade av mig precis allt) och börjat bli riktigt trött på det.

Postat av: hannaa

Publicerad 2011-12-14 18:06:50

jag är med http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/6-clip-on-hair-extensions den skulle jag vilja ha :D

jag har gillat på fb och delat på min blogg

Postat av: Julia Wisniewska

Publicerad 2011-12-14 18:09:35

Jag är med!

jag har verkligen velat ha, ett clip on sett jättelänge nu.. men jag har aldrig riktigt haft råd. Mina föräldrar säger, att det är bara slöseri med pengar. Jag tror att du förstår hur jag känner. Det skulle betyda mycket, för mig att vinna. Har även läst din blogg, rätt så länge nu men aldrig deltagit i några tävlingar. Har otur och vinner tyvärr aldrig nåt. Ville bara säga, att du har en bra blogg och fortsätter du såhär kommer du komma långt med den, och jag säger inte det bara för att ha en chans att vinna, utan att jag verkligen menar det jag säger. En stor kram till dig!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-12-14 18:09:38

hej! har typ det fulaste håret i världen! det är kort och jag ser ut som en kille.så det skulle varje jätte bra om jag van clip set on <3 kollade på priserna, har bara en ord! SHIT! vad dryt inte ens jag har råd med det. det har gillat på fb har tyvär ingen blogg och så följer jag det via blogglovin :) Ha en trevlig dag! :) hoppas jag vinner håller tummarna! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-14 18:09:42

Jag är med ! Jag skulle vilja ha det här: www.rapunzelofsweden.se/harforlagnigns-produkter/clip-on-set-hair-extensions/24-gyllene-clip-on-set-hair-extensions



:)

Postat av: Cassandra Olsson

Publicerad 2011-12-14 18:10:13

Vill vinna denna tävling mer än någonting annat, har gillat på facebook :)



Vill vinna: http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions/2-morkbrun-clip-on-set-hair-extensions

Postat av: Hannah Larsson

Publicerad 2011-12-14 18:11:40

Jag är med! Har gillat på facebook med samma namn som ovan!

Postat av: hannaa

Publicerad 2011-12-14 18:13:42

och följer dig på bloggkeen och bloglovin

Postat av: moa

Publicerad 2011-12-14 18:17:29

jag är meeed! :D

jag skulle vilja vinna http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/p-26-clip-on-hair-extensions



jag följer på bloglovin, har gillar dig på fb, gillat rapunzelofsweden på fb och länkat i min blogg!

Postat av: sara svensson

Publicerad 2011-12-14 18:24:28

JAG ÄR HELT KLART MED!

gillar rapunzel på fb.

skulle hemskt gärna vilja vinna http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/22-clip-on-hair-extensions!

följer dig via bloglovin också!



HOPPAS HOPPAS HOPPAS på att vinna!

Postat av: Kristina

Publicerad 2011-12-14 18:32:29

Är väldigt gärna med och tävlar!!

Gillar detta inlägg på facebook och bloglovin.

Följer din blogg på bloglovin och gillar Rapunzel of Sweden på facebook.

Och har länkat till din tävling på min blogg

http://mammakristina.wordpress.com/2011/12/14/tavling-igen/

Postat av: Jackie H

Publicerad 2011-12-14 18:37:38

Jag är med, för jag behöver verkligen ett nytt clip-on set!



Jag har gillat ROS sen tidigare.

Och jag följer dig på bloglovin och har gjort det länge nu, gillat dig på fb har jag också gjort för länge sen, gillat ROS sen tidigare också och jag har delat din bild om tävlingen.

Så nu ser alla det på min fb!

Jag ska även skriva om din tävling på min blogg.

Och jag klickade på länken och kom in på "alltirosa".

Du kan kolla på min blogg om några minuter så ser du att din tävling är uppe.

Ska skriva om den så fort jag har skickat iväg detta.



Kram,Jackie H

Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Publicerad 2011-12-14 18:42:17

hej jag länkade dig längst ner i mitt senaste inlägg också : http://eemma.se/2011/december/at-en-mumsig-middag.html#comment



kram

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Publicerad 2011-12-14 18:44:18

Jag är med! gillade på FB (Angelica Månsson)

samt klickade på länken som kom till "allt i rosa"

och följer dig på bloglovin :D

Postat av: Julia

Publicerad 2011-12-14 19:00:44

Så har gjort allting :D



Länk till blogginlägget



http://jolias.blogg.se/2011/december/rapunzel-of-sweden.html#comment

Postat av: filippa

Publicerad 2011-12-14 19:04:36

Jag är med, har gillat på FB och följer på bloglovin :)

Postat av: TTTÄVLINGAR

Publicerad 2011-12-14 19:13:03

Facebook: Hanna Jönsson

Blogg: http://tttavlingar.blogg.se/2011/december/loshar-avslutas-0000-ikvall-14-dec.html#comment

Bloglovin: Har följt dig i ett tag.

Kom till: Allt i rosa.

Postat av: Sabina

Publicerad 2011-12-14 19:22:43

Jag är självklart med, har gillat på facebook och här är inlägget i min blogg http://bbinas.blogspot.com/2011/12/med-i-tavling.html :)

Postat av: sophie

Publicerad 2011-12-14 19:27:34

Har gillat på FB. Följer dig på bloglovin och ska gilla inlägget. Och jag vill ha denna färg:

http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/24-clip-on-hair-extensions

HOPPAS ATT JAG VINNER!! :)

Postat av: sophie

Publicerad 2011-12-14 19:28:45

Har gillat på FB. Följer dig på bloglovin och ska gilla inlägget har också klickat så man kommer till allt i rosa. Och jag vill ha denna färg:

http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/24-clip-on-hair-extensions

HOPPAS ATT JAG VINNER!! :)

Postat av: Mikaela Eriksson

Publicerad 2011-12-14 19:46:13

Är lätt med! Har gillat på facebook, följer dig på bloglovin och tryckte på länken :) hoppas verkligen jag vinner nu...

Postat av: Em <3

Publicerad 2011-12-14 19:47:09

Åh herre vad välkommet de vore just nu asså!

Postat av: Julia

Publicerad 2011-12-14 19:54:37

Jag har gillat på facebook! Jag följer dig på bloglovin osv. Har länkat på min facebook (Julia Pettersson) Och på min blogg, Jag har även klickat så man kommer till allt i rosa! Och jag skulle vilja ha denna färgen :) - http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions/613-ljusblond-clip-on-set-hair-extensions



Här är inlägget på min blogg : http://julligullan.blogg.se/2011/december/tavlar-om-harforlangning.html

Postat av: Frida Larsson

Publicerad 2011-12-14 19:56:05

http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/p-2460-clip-on-hair-extensions



Jag gillar Rapunzel på fb: Frida gillar Rapunzel of sweden - Hair Extensions.



Jag har klickat mig in på "Allt i Rosa", rolig sida! :D



Jag följer dig på bloglovin!



Jag har länkat din tävling till många tjejer i fb chatten!



Hoppas jag vinner! Kram!

Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Publicerad 2011-12-14 20:01:38

Jag är med och jag vill vinna: http://www.rapunzelofsweden.se/harforlangnings-produkter/clip-on-set-hair-extensions/24-gyllene-clip-on-set-hair-extensions

Detta har jag gjort: Gillat på fb med namn Sofia Eriksson

Följer dig på bloglovin & gillar inlägget :)

Postat av: sindy

Publicerad 2011-12-14 20:02:11

jag är med.

jag älskar såna hår.

Får jag dom snälla

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-12-14 20:17:08

Jag är med!

http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/27-clip-on-hair-extensions

Jag har delat på facebook! (Hanna Karlsson)

Följer dig på bloglovin! :D

Postat av: jessika

Publicerad 2011-12-14 20:23:53

har gillat och är med!

Postat av: alicia nyström

Publicerad 2011-12-14 20:24:12

jag är med & om jag vinner hade jag vilja vinna http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/p-2460-clip-on-hair-extensions , löshår är precis de jag behöver! :D



- följer dig även på bloglovin!

kram :)

Postat av: hakuna matata

Publicerad 2011-12-14 20:25:27

jag är med! har gillat på facebook.

följer dig på boglovin! :)

Postat av: Moa

Publicerad 2011-12-14 20:25:44

Jag är med:D har gillat på fb och följer dig på bloglovin:)

Postat av: alexandra

Publicerad 2011-12-14 20:30:31

jag är med o tävlar & ja skulle bli super glad om ja vann :D stor kram :D

Postat av: BELLZOR :D

Publicerad 2011-12-14 20:45:03

Åh du anar inte hur gärna jag vill vinna den här tävlingen! Har ju haft löshår ett tag när jag var rödhårig, men nu när jag blivit blond kan jag ju inte ha dom längre så det var 4000 kr (japp, håret var så dyrt -.-) åt skogen :/



Har länkat här i bloggen: http://bellzors.se/2011/december/vinn-loshar-hos-sofia-pa-smnmode.html#comment



Har länkat på både min privata fb och på min fanpage! Du kan ju gå in och kolla där om du vill :) Och så har jag dig på både blogkeen och bloglovin och har självklart gillat inlägget samt gillat rapunzel på facebook, ooooch klickat på länken till "alltirosa.se". Har gjort allt och lite mer med andra ord, hoppas verkligen att det räcker! Har även gillat din fanpage på facebook :)



Haha blev svårt att hålla koll på allt, men har som sagt gjort allt som står och lite mera! :) KRAM på dej så håller jag alla möjliga tummar och tår :D Du skulle verkligen rädda min jul då haha, så slitet och kort som mitt hår blivit nu XD :D <3

Postat av: BELLZOR :D

Publicerad 2011-12-14 20:45:41

Har även rekryterat lite kompisar till att läsa din blogg 8D Kram!

Postat av: Anja . 18 år & mamma till Sabina!

Publicerad 2011-12-14 20:49:42

Har gillat. (Anja Håkanson)

Följer på bloglovin och har klickat! :)



[email protected]

Postat av: Jennifer

Publicerad 2011-12-14 20:54:27

Jag är med, och skulle blivit sjukt glad om jag vann :) .



Min mail: [email protected]



Ha en trevlig kväll :)

Postat av: elinlicious [bonnlurk med humor]

Publicerad 2011-12-14 21:17:18

Har gillar på facebook (elin aamour)

Gjort ett inlägg som du hittar här http://elinliciouz.blogg.se/2011/december/tavla.html#comment

följer dig på facebook & klickat på länken :)

Postat av: bella

Publicerad 2011-12-14 21:20:24

Har gillat sidan nu och följt dig på bloglovin. Så jag är med i tävlingen! :)

Postat av: ragna

Publicerad 2011-12-14 21:23:44

jag är med :D

Postat av: madelene johansson

Publicerad 2011-12-14 21:28:12

Jag är gärna med! Då mitt gamla löshår är fel färg och sjukt slitet just nu :/



Har länkat på min blogg här: http://mjtavlar.blogg.se/2011/december/vinn-loshar-1.html#comment



Har gillat på facebook (Madelene Johansson) och följer dig på bloglovin och har klickat! :)



Hoppas på vinst nudå :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-12-14 21:31:27

Jag är gärna med och tävlar :)

Följer dig redan via bloglovin.



/ S.

Postat av: care69

Publicerad 2011-12-14 21:39:54

Jag är gärna med!

FB: C Care Regn

Klickade på länken.

Är följare på BL.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-14 21:41:35

Jag är med! Gillar dem på facebook, gillar dig på bloglovin' och följer :D Har klickat på alltirosa också ^^

Postat av: chanette

Publicerad 2011-12-14 21:49:17

chanette svensson gillar på fb



jag tryckte på den länken du ville kom till alltirosa



detta löshår skulle jag bli så glad för. skullle mitt korta hår som aldrig verkar vilja växa kunna bli snyggt till min pappas bröllop på nyårs afton

Postat av: kalle

Publicerad 2011-12-14 21:58:38

Vill gärna vara med :) den perfekta julklappen till min bästa vän :)! Gör ju lite reklam för din julkalender imorgon :D!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-12-14 21:59:20

Jag är gärna med och tävlar!



Jag önskar dig en god fortsättning.

Postat av: Elsa

Publicerad 2011-12-14 22:08:24

Jag är gärna med och tävlar!

Har gillat allt du bad om, så nu ska jag vänta tills 00.00 :)



här kan du läsa inläggen jag skrev om din tävling -> http://bumblebeeee.blogg.se/2011/december/ar-med-och-tavlar.html

Postat av: Linnea Montazami ♥ driver en av nattstads största bloggar

Publicerad 2011-12-14 22:56:42

Jag är med och tävlar! :)



Länkat dej på alla mina facebook konton, fem tusen vänner på enda andra tre tusen och den andra 2 tusen! :) Hoppas du får många extra besökare..

Postat av: Josefin

Publicerad 2011-12-14 23:09:26

Jag är med. Har gillat Rapunzellofsweden på facebook och gillade även det här inlägget på bloglovin. Kram Josefin. :)

Postat av: Esterlitaaa!

Publicerad 2011-12-14 23:29:59

Jag är med! :D

Postat av: jasmine

Publicerad 2011-12-14 23:39:25

Jag är med och jag har gillat på facebook! :)

http://www.rapunzelofsweden.com/hair-extensions-products/clip-on-set-hair-extensions/24-clip-on-hair-extensions

Postat av: Victoria

Publicerad 2011-12-15 22:21:21

åh, detta är vad jag behöver! jag är med och har lagt till dig på bloglovin och gillat sidan :)



KRAM

Postat av: Ida Bjurvald

Publicerad 2011-12-16 14:01:02

Vem vann då?! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela