Vägen till LA

Vinn valfri aftonväska från Sofiamoore

Publicerad 2013-03-04 18:23:02 i Tävlingar,

I samarbete med Sofiamoore lottar jag ut en valfri aftonväska för max 350 kronor! Denna väskan passar inte bara till balen utan är även perfekt för utekvällar eller till vardags då du inte behöver ha med dig så mycket saker! Ni hittar alla väskor här
För att vara med ska du: 
Gilla Sofiamoore på facebook här.
Lämna en kommentar om varför just du ska vinna. 
 
För större chans att vinna kan du: 
Följa mig på bloglovin.
Blogga/facebooka om tävlingen. 
 
Tävlingen avslutas om 2 veckor, alltså den 18/3, lycka till! 

Kommentarer

Postat av: Isabella Hansson

Publicerad 2013-03-04 18:45:06

Jag vill vinna för att jag alltid har ångest om väskor. Jag har verkligen ingen snygg väska som jag vill bära runt på, men den här är helt underbar. Jag hoppas verkligen att jag vinner och isåfall vill jag ha den vita.
Jag har gillat på fb jag följer dig på BLOGKEEN.
Kram på dig :*

Postat av: Ebba

Publicerad 2013-03-04 19:05:48

Hej!
Jag ska gå på balen nu i juni och jag har ännu inte hittat en väska.. Och de väskor som är ovanför speciellt i vit och svart skulle passa perfekt till min balklänning, skulle underlätta så otroligt mycket för mig!
Kram

Postat av: Frida Bergner

Publicerad 2013-03-04 19:33:11

Jag vill vara med och vinna den svarta väskan som passar perfekt till klänningen jag ska ha på en stor tillställning nu till våren.

Gillar redan Sofia Mores FB-sida och följer dig via bloglovin redan i mitt namn: Frida Bergner

Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner

Postat av: karin

Publicerad 2013-03-04 20:24:38

Snygga!

Postat av: Maria

Publicerad 2013-03-04 23:42:25

Nu följer jag dig via bloglovin så jag inte missar nåt spännande :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2013-03-05 07:38:24

Hej!
Jag skulle vilja ha : http://sofiamoore.se/mobile/product.html/italien-purse?category_id=8
Jag har inte delat det på Facebook eller på min blogg. Har gillat din sida på bloglovin och Facebook sen innan och har nu även gillat Sofia Moore på Facebook.
Jag skulle vilja ha den väskan för jag har själv inte råd nu när jag sparar på pengar för att jag har köpt så onödiga saker. Så det skulle vara jätte roligt att få den och inte behöva köpa den själv :)
// Rebecca van Tuyl Blomqvist ❤

Postat av: Millah

Publicerad 2013-03-05 08:59:59

Jag är absolut med och tävlar =)

1. Gillat på facebook "camilla millah öman"
2. jag skulle vilja vinna denna aftonväska:
http://sofiamoore.se/product.html/italien-purse?category_id=8
Då jag inte har någon finare lite mindre väska.
Så denna skulle jag bli så otroligt glad över att vinna...
3. Börjat följa dig på bloglovin
4. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2013/march/aftonvaska.html

Hoppas på tur... Kramar // Millah
[email protected]

Postat av: HildaAndersson

Publicerad 2013-03-05 12:33:08

Jag vill vinna för att jag är i behov av en fin "kvälls" väska. Alla 3 var super fina och vet inte vad jag ska ha för väska på balen. tills jag såg dom här.! super fina allihopa :D
Kram Hiiilda

Postat av: MissLie - Fucked up

Publicerad 2013-03-05 17:16:57

Åh, va kul. Jag är gärna med då. :P Jag gillar på Facebook. Jag älskar väskor och har ganska många väskor, men tyvärr så har jag bara såna stora väskor, som inte riktigt är passande att ta med ut på party. Så jag hoppas på att få vinna en liten söt väska :)

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Publicerad 2013-03-05 17:27:14

Jag är med. Gillar på FB, Anna Karlsson

Delat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/03/05/aftonvaska-183/

Postat av: Em

Publicerad 2013-03-05 17:37:09

jag har gillat på fb och jag vill vinna för att gratis är gott.

Följer också på bloglovin.

Postat av: Vicky

Publicerad 2013-03-05 17:43:58

Jag är med och tävlar!

Jag vill vinna för att jag är en tjej på 15 år som precis har börjat gå ut med mina kompisar. Vi tillhör ''de snälla'' tjejerna i vår klass och vi syns ofta inte av så många för att de ''bitchiga tjejerna'' i min klass överglänser oss. Nu har vi snart skolbal och jag och mitt tjej gäng (de snälla) skulle gärna vilja bli sedda någon gång av killarna i vår klass och inte bara skopas iväg av de bitchiga gänget som vi annars alltid gör. Jag och mina kompisar vill få stråla som riktiga prinsessor på balen och bli sedda av några söta killar. Vore som en dräm att efter alla dessa år få visa att vi faktiskt också är söta och roliga att va med.

Hoppas jag vinner och får min drömbal! <3

Postat av: Therese

Publicerad 2013-03-05 17:52:14

Jag är med & tävlar!

❤ Gillat på facebook under namnet: Therese Pettersson
❤ Följer dig på bloglovin.

Jag skulle vilja vinna en väska för att de skulle underlätta så mycket eftersom jag är en fattig student som tar studenten & har inte ens hunnit tänka på att köpa en liten fin aftonväska än.
Den vita skulle passa så bra till min enkla klänning, då enkelt är vackert.

Håller tummarna!

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-03-05 17:58:43

Jag är med :)
Vill vinna den till 9ans avlsutning skulle passa perfekt till min svarta klänning och det enda som fattas är en snygg väska. Och det är bara en gång i livet som man slutar 9an.

Postat av: Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen

Publicerad 2013-03-05 18:18:04

Jag är med, har gillat på facebook med namnet Angelica Håkansson.

Som snart 2barns mamma unnar man aldrig sig själv någonting längre, så det skulle vara en väldigt bra pressent till mig själv! Dessutom fyller jag i April, så en tidig födelsedags pressent =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-03-05 20:35:49

Jag tycker jag ska vinna, eftersom att jag har länga letat efter en sådan väska men har inte hittat någon till ett rimligt pris! Och jag behöver verkligen en sån här väska! :)

Postat av: Tina Carlström

Publicerad 2013-03-05 21:09:20

Jag gillar och delar på FB med mitt namn Tina Carlström.

Jag vill sååå gärna vinna en underbar väska från Sofiamoore. Jag ska på bröllop i maj, Min systers bröllop =) Jag har hittat klänning och skor, men någon snygg väska hittar jag inte. Snälla hjälp mig få den perfekta outfiten! Kram Tina

Postat av: Eva "SjungandeMamman"

Publicerad 2013-03-05 22:39:58

Hej hopp

Jag vill gärna vara med! Gillar på Facebook som Eva Gustavsson och önskar vinna för att få en god anledning att ge mig ut i vimlet med en glamourkänsla tack vare en tjusig liten väska :D

Följer dig redan på bloglovin

Ha det så bra!

Postat av: Emely Tuväng

Publicerad 2013-03-06 08:29:14

Jag är med och tävlar. En sån väska vore underbart att ha, har bara stora klumpiga väskor och när jag inte ska ha så mycket med mig blir det att jag har allt i min jacka och fickor, vore bra med en mindre fin väska! :) Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget. Gillar dem på facebook redan och delar även tävlingen där: Emely Tuväng

Postat av: Solbritt

Publicerad 2013-03-06 08:31:13

Jag har gillat och vill gärna vinna den lilla svarta. Passar så bra till alla tillfällen

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-03-06 10:51:27

Jag är med & följer bloglovin! :)

Skulle vara superbra med en lite mindre, snygg väska. :)

Postat av: siddika shereef

Publicerad 2013-03-06 13:05:51

Hej!
Gillat på FB.
Det är inte lätt att överaska någon om jag vinner det ska till min lilla syster lite unik.Alla kan köpa men vinna är...

Postat av: LINNEA GULLARBERGS

Publicerad 2013-03-06 16:34:28

jag har gillat och skulle super gärna vilja vinna den vita väskan på bilden efterom den skulle passa perfekt till årets skolbal.
Mvh!

Postat av: Gabriella Ekdahl

Publicerad 2013-03-06 18:11:21

Hejsan!
jag vill gärna vinna! har både gillar och delat tävlingen på facebook! Har hittat en riktig vacker väska som skulle passa perfekt till min klänning som jag ska ha på vårbalen! håller tummarna!
kram!

Postat av: annica la sundström

Publicerad 2013-03-06 19:02:06

gillar på fb sen tidigare.
Har många stora väskor i min garderob men inte en enda liten, det saknas och därför vill jag vinna :)

Postat av: Heidi Larsson

Publicerad 2013-03-06 20:32:20

Åh! Min bonusdotter tar studenten i sommar och jag vet att hon skulle älska väskan längst till höger i bild! Ljuvlig är vad den är!!! Den skulle hon få av mig!
Gillar din facebooksida (Heidi Larsson) och har lagt till dig på bloglovin' (Nr 1366)

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-03-07 12:55:54

Jag har länge letat efter den perfekta clutchen att ha till min studentbal och den silvriga till höger är exakt en sådan jag letat efter! Helt perfekt. Därför skulle jag bli himlans glad om jag vann! :-)

Postat av: Molly

Publicerad 2013-03-07 14:45:57

Jag är absolut med! Jag har skrivit lite om tävlingen på min blogg, gillat sidan och börja följat bloggen på bloglovin. Jag tycker jag borde vinna för att det här är första tävlingen jag faktiskt är med i fastän jag har sett liknande på en maaaaaasssa bloggar. Fastnade just för DIN. Nej men egentligen tycker jag att aftonväskor är sååå himla fina men jag är inte mycket för att köpa just ''väskor'' och så har jag kämpat med min blogg länge och entligen nått upp till 1000 unika läsare per dag och det är något cozy hehe! :D Super blogg. Kram

Postat av: Malin Svensk Björck

Publicerad 2013-03-07 23:44:04

Jag har gillat på fb:)
Jag skulle vilja vinna för jag har aldrig ägt nån sån fin väska. Har bara gamla vanliga stora väskor där allt vardagskrafs ska få plats. Inte det finaste att ha till en snygg klänning precis:)
Ha en underbar dag!
Malin Svensk Björck

Postat av: Christina Frisberg

Publicerad 2013-03-08 15:40:14

Gillar på fb, vill ju gärna vara med o tävla om en lite läckerbit till aftonväska, älskar acessoarer, väskor, skor, scarves, plånböcker, och smycken, det kan man aldrig få för mycket av, hoppas på att fru fortuna står på min sida denna gång.. kramar till alla som vill och behöver!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela