Vägen till LA

Vinn exklusivt hårvårdskit i samarbete med Floka

Publicerad 2013-02-14 20:26:00 i Tävlingar,

Nu har du chansen att vinna ett exklusivt hårvårdskit från J Beverly Hills. Carolin på Floka i Mölndal har sponsrat med två stycken paket värde 878 kr styck. Två lyckliga vinnare får var sitt lyxigt paket från J Beverly Hills Platinum serie.
Du har två chanser att vinna:
1. Motivera varför just du behöver paketet med hårvårdsprodukter i en kommentar nedan.
2. Du som har en egen blogg kan dessutom vinna ett paket om du skriver ett inlägg där du länkar tillbaka till den här sidan och till www.floka.se 
Vinnaren utses av mig Sofia som enväldig domare och tävlingen pågår fram t.o.m. 2013-02-24 kl. 12:00.

Kommentarer

Postat av: Dessie - Mamma till Alicia & Kevin

Publicerad 2013-02-14 20:37:47

Åhh mitt hår skriiiiiiker efter bättre behandling! Har haft 7 jobbiga veckor med en njursten som bråkat och opererades förra veckan. Vet du vad de där sterila grejerna man ska tvätta sig med TVÅÅÅ gånger innan operation gör med håret? Hemskt är det!! :P

Kraaam!

Postat av: Carina Gerdin

Publicerad 2013-02-14 20:39:05

Jag är med :) Gillar dig sen tidigare på fb. & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin). Jag har aldrig provat detta märke men vill gärna testa, jag har tjockt, lockigt och numera kortare hår....

Postat av: Frida Bergner

Publicerad 2013-02-14 20:52:51

Jag är gärna med och tävlar om detta super kit.

Jag har varit väldig slarvig med mitt hår det senaste halvåret, så jag skulle verkligen behöva en riktigt super duper renovering med bra hår produkter.

Tipsar och delar på min FB-Sida i mitt namn: Frida Bergner

Postat av: annica la sundström

Publicerad 2013-02-14 21:14:09

jag drömmer om ett hår med spänst och glans, vill också ha volym och viss elegans håller tummarna för att jag nu får en chans att med Flokas hjälp se ut som en Beverly hills brud då jag ska på dans

Postat av: Linn Svensson

Publicerad 2013-02-14 21:22:17

Hur har din dag varit? KRAM

Postat av: maria

Publicerad 2013-02-14 21:28:30

Hej tjejen!
Tack för tipset om tävlingen. Detta skulle passa mig perfekt då jag tycker det är riktigt roligt med bra hårproduket. Det är a och o för att håret ska må bra..
Ha en fortsatt fin torsdag och hoppas helgen blir bra..
Kram kram
//Maria

Postat av: Stella

Publicerad 2013-02-14 21:34:11

Då jag inte längre använder min blogg så testar jag lyckan genom att motivera varför jag ska vinna även fast jag är dålig att uttrycka mig i ord;
Utan att överdriva, mitt hår är ganska slitet. Men sannningen är ju att det är mitt eget fel, eftersom jag är dålig på att ta hand om det och använda inpackningar mm. Jag försöker att göra vad jag kan för inte slita på det, men det känns som jag misslyckas jämt. Proffsiga hårprodukter från J Beverly Hills skulle nog göra susen och om inte reparera håret helt så skulle det åtminstone förbättra kvalitén. Om jag hade turen att vinna så skulle mitt hår vara väldigt tacksamt. Kram

Postat av: Y A S M I N E

Publicerad 2013-02-14 21:41:06

RE: Ja visst är den :)

Postat av: fanny jönsson

Publicerad 2013-02-14 21:44:39

sv; Härligt! Ha en toppenhelg också! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-14 22:05:41

Det vore så roligt att iaf en gång i livet få ha riktigt bra produkter och detta har jag aldrig haft äran att använda.
Mitt hår känns trött, slitet och trist behöver en bra "kur"
Vore kul att få känna sig lite lyxig med att ha dessa produkter :)
Fyller 45 på söndag och håller tummarna för extra tur!

Postat av: Emma

Publicerad 2013-02-14 23:36:02

Jag skulle gärna ta emot ett hårvårdspaket! Tränar simning flera gånger i veckan och kloret sliter jättemycket på håret! Måste klippa mig jätteofta och det suger! försöker spara mitt hår, men det är ju inte så lätt när man måste klippa av det hela tiden :( skulle bli överlycklig om jag vann ett paket! :)

Postat av: Anna Lundkvist

Publicerad 2013-02-15 08:36:35

Lockigt, burrigt hår som ett troll
Mitt hår är ostyrigt och utan kontroll
Då på Sofias fina blogg jag en tävling fann
Där man kan vinna hårprodukter som kan göra mig så grann
Nu är det bara att tummarna hålla
Så kommer alla sedan på mitt underbara hår kolla

Postat av: Inga-Maj Yhr

Publicerad 2013-02-15 12:14:27

Hoppas på tur! Skulle gärna vilja dessa fina produkter till mitt torra frissiga trötta vinterhår!

Postat av: Ebba

Publicerad 2013-02-15 16:13:14

Hej! Jag skulle jättegärna vilja vinna dessa fantastiska hårprodukter, jag blonderar mitt hår och försöker att spara till riktigt långt hår. Det är dock väldigt svårt eftersom mitt hår är så torrt och slits därför väldigt mycket och fort.. Därför skulle dessa produkter passa utmärkt på mitt hår och skulle dessutom hjälpa mig att spara mitt hår så jag kan få längden på håret jag alltid drömt om! kramis

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-02-15 16:15:22

Hej jag äälskar din blogg men undrar om ni kan läsa min blogg?

VARDAG ~ MODE ~ TIPS ~ FOTO&M.M
Sannata.blogg.se ♥

Postat av: Helena i Uppsala

Publicerad 2013-02-15 16:35:47

Man behöver inte lida pin,
för att bli glansig och fin.
Nu kan jag mig bakåt luta,
och av skumbadet njuta:
avkoppling efter motionsspåret
med J Beverly Hills i håret.

Postat av: Jullan Svensson - foto, vardag & mode

Publicerad 2013-02-15 21:53:49

ÅÅÅÅH BÄSTA TÄVLINGEN!
Jag skulle vilja vinna detta kitt för håret för att jag verkligen älskar hårprodukter. Älskar att testa nya saker! Brukar aldrig köpa dyra hårprodukter så det skulle verkligen vara roligt att testa produkter som man skämmer bort håret med. Skulle även vara kul att se skillnad på håret om man använder sådana här produkter, läst en massa bra om detta! Så om jag vinner är jag verkligen taggad på att få testa dessa produkter och få se skillnad på håret.

Jag har även gjort ett inlägg på min blogg om din tävling ---> http://svenssonjullan.blogg.se/2013/february/va-med-och-tavla.html#comment


Kramis, HÅLLER TUMMARNA FÖR FULLA MUGGAR ! <3

Postat av: Michaela

Publicerad 2013-02-15 22:36:08

Som jag nu skrivit på min blogg är jag så oerhört trött på denna vinter som aldrig tycks ha ett slut. All snö och slask gör en helt deprimerad så nu behöver jag något som sänder in glädje till mitt liv. Mitt hår når ner till rumpan och kräver en hel del omvårdnad så att vinna detta kit hade därmed gjort mig överlycklig!
Håller alla tummar och tår på vinst :)

Har länkat hit och till floka på min blogg:
http://mindh.devote.se/blogs/24783730/taevling-hos-byfia.htm :)

Postat av: Solbritt

Publicerad 2013-02-16 08:39:58

Ett hår som är torrt och har ett eget liv behöver något som gör att det ligger som jag vill och gärna blir glänsande och vackert.

Postat av: Clara

Publicerad 2013-02-16 09:19:52

Mitt schampoo var slut och jag tvättade håret i dotterns Bamseschampoo. Hu! Svinto säger jag bara. jag behöver lite lyx!

Postat av: Gabriella Ekdahl

Publicerad 2013-02-16 10:04:16

TJA! mitt stackars hår har gått igenom mycket! färgningar, dreads, alla frisyrer.. Jag försöker ta hand om mitt hår men det är svårt när man inte vet vilka produkter mans ka använda, eller hur! Dessutom är det svårt att ha råd då man är en fattig student! Skulle därför bli riktigt glad om jag fick vinna!
stor kram! /Gabriella, jag har tyvärr ingen blogg!

Postat av: margareta s

Publicerad 2013-02-16 10:17:53

Dålig hårdag har jag varje da´. Ett hårvårdskit från J Beverly Hills jag därför vill ha, så att jag bättre hand om håret kan ta och stolt över mitt hår kan va´.

Postat av: Jenny Karlsson

Publicerad 2013-02-16 13:19:29

Har så sjukt sliter går varje gång jag drar handen genom de får jag alltid med mig hårsmån som lossnat..testat allt men inget verkar funka:(

Har gillat på Facebook!

Postat av: care69

Publicerad 2013-02-16 13:32:53

Jag är gärna med!
Om du googlar på risigt hår lovar jag att det kommer upp en bild på mig, så ja! jag är i desperat behov av exklusiv hårvård. :-)
Länkat.
http://care69.blogspot.se/2013/02/23-feb-vinn-exklusivt-harvardskit.html

Postat av: Christina Frisberg

Publicerad 2013-02-16 16:04:32

Jag är med och tävlar, för jag vill ha in lite lyx och flärd i mitt liv nu, helst i går, är bara så trött på vintern/kyla/ mörkret, och vad det gör med mitt så super torra elektriska monchichi hår, mössa måste man ju ha på om det är typ -10 grader och man ska vara ute en stund, men när man kommer in sen och tar av mössan ja då ser det ju ut som man fått el-chocker, sååå dessa produkter kanske ger underverk, med burret??? hoppas och tror nu på en super de luxe vinst!!!

Postat av: Titti skarp

Publicerad 2013-02-16 16:16:53

hej
jag är med och tävlar
hoppas på tur att vinna nåt nytt till mitt hår gillar att testa nya produkter
delat på fb
Titti

Postat av: Emma W

Publicerad 2013-02-16 16:39:44

Efter graviditeten blev håret aldrig som det var igen. Lägg till att det finns väldigt lite tid till hårfix nu för tiden har du ett riktigt risbo :-). Hjälp tas tacksamt emot.
[email protected]

Postat av: tova

Publicerad 2013-02-16 17:50:05

min dotter ser ut som ett troll när hon vägrar låta mig röra hennes hår...mutad med lyx kan jag nog reda ut det hela åt henne

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-02-16 18:07:37

Jag bryr mig mycket om mitt hår och är mån om att ta vara på det speciellt nu när jag sparar ut till långt igen. Om jag skulle vinna och tycka om produkterna skulle jag gladerligen skriva om det på min blogg och dela på facebook och bland vänner. Hoppas hoppas! ;)
Trevlig helg!

Postat av: Lily

Publicerad 2013-02-17 01:58:19

Jag är i desperat behov av att vinna detta sedan jag skiljde mig från min otrogna man så har jag ensamvårdan om våran 3 åring jag pluggar och jobbar samtidigt men ändå räcker pengarna aldrig till gör d det så går dem till son.Jag skulle vara evigt tacksam om jag vann mitt hår ser verkligen hemskt ut kan skicka bild om d behövs Med vänlig hälsning, Lily

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-17 02:00:28

Jag är i desperat behov av att vinna detta sedan jag skiljde mig från min otrogna man så har jag ensamvårdan om våran 3 åring jag pluggar och jobbar samtidigt men ändå räcker pengarna aldrig till gör d det så går dem till son.Jag skulle vara evigt tacksam om jag vann mitt hår ser verkligen hemskt ut kan skicka bild om d behövs Med vänlig hälsning, Lily

Postat av: Pia Persson

Publicerad 2013-02-17 10:04:01

Vintertrött ,så trist och lite nött är min frisyr.
Funkar ju att gömma den under en mössa när snön den yr.
Snart blir det äntligen vår, då är det här precic den vinst jag behöver till mitt hår ♥
Hoppas jag lyckas vinna.
Hälsningar / förhoppningsfull kvinna

Postat av: Solbritt

Publicerad 2013-02-17 11:07:58

Ett trött och tråkigt hår som mitt behöver allt som är bra och ger det stadga och glans.

Postat av: Christine Carlström

Publicerad 2013-02-17 15:58:31

Jag har väldigt långt hår och hur jag än gör så är håret torrt och slitet efter en månad hos frisören. Jag testar det mesta i hårvårdsprodukter. Det enda jag har varit lite dålig med är bra schampoo och balsam. Ja där kanske jag har svaret, men just nu har jag verkligen inte råd med dessa dyra produkter och mitt värsta alternativ är att klippa av mig håret. Vilket jag verkligen inte vill. Hoppas dessa produkter hamnar i min ägo och ger mig vackert prinsesshår =)

Postat av: Maria Gunnarsson

Publicerad 2013-02-17 18:09:39

Har två hästar vilket dels innebär täta hårtvättar dels ett extra slitage iom hjälmen. Mitt hår behöver all hjälp i världen...

Postat av: liselotte

Publicerad 2013-02-17 18:13:53

1. Är gärna med och tävlar. Brukar alltid köpa produkter till mitt hår av frisören, har tyvärr inte riktigt haft pengar till det nu, så det skulle passa så bra med denna vinst.
2. Har skrivit ett inlägg på min blogg här http://liselottess.blogspot.se/2013/02/harvardsprodukter-232.html

Postat av: anneli

Publicerad 2013-02-17 19:54:53

efter vintern behöver håret en kur hoppas jag har tur så att håret kan ge en kur.

Postat av: Liie

Publicerad 2013-02-17 22:00:14

Mitt hår är alltid trött och slitet, det är blonderat och nu har jag inte haft ekonomin riktigt att gå och göra något åt det så har ca 1 dm utväxt och nertill är det ett enda trassel, speciellt efter varje dusch.. Vore super med riktig hårvård, det var riktigt många år sedan jag använde mig av något lite lyxigare.

Postat av: Paola

Publicerad 2013-02-17 22:22:51

Julen kom och julen gick,
inte en blick av tomten jag fick.
Jag tror nog att han missade mej,
en grå och oansenlig tjej.
Trist och tråkigt hår, utan klös.
Hur ska man hjälpa denna tös?
Med förhoppning om en hårgladare vår,
håller jag både fingrar och tår.

Postat av: Maja Jones

Publicerad 2013-02-18 05:01:27

Jag var i thailand för två månader sedan och bestämde mig för att toppa mig. Frisörskan klippte av nästan tre decimeter och ojämt var det också, var helt förstörd då jag inte ens kan ha mitt hår uppsatt längre. Mitt hår behöver lite lyx och omvårdnad då det har sett taskigt ut allt för länge, snart åker jag hem till Sverige och då ska jag i alla fall boka en klipptid.

Postat av: Kia M

Publicerad 2013-02-18 08:22:26

Trött och frissigt, samt lever sitt eget liv, som det själv verkar vilja.
Hjälp mig få tillbaka mitt hår,och nu helst innan det blir vår :)

Postat av: Elin

Publicerad 2013-02-18 11:01:31

Jag är en tjej med ganska dåligt självförtroende, något som gör att jag får bättre självförtroende är när mitt hår ser fint och välvårdat ut. Därför skulle jag vilja vinna ett av dom här paketen, jag behöver verkligen nya hårvårdsprodukter då jag inte kan köpa några själv för tillfället heller för att jag är arbetslös. Vill så gärna ha långt och vårdat hår till sommaren, och känna mig nöjd med det. Så det här skulle nog hjälpa mig lite på vägen!

Jag har även gjort ett inlägg i min blogg som du kan kolla in :) Kram

Postat av: Amanda Andersson

Publicerad 2013-02-18 11:46:56

Mitt hår är typiskt svenskt med kvalitén som kommer med det och blir alltid lite risigt beroende på vädret. Som student är det svårt att ha råd med riktigt bra produkter och det är väl just därför jag hoppas på vinst, för att få mitt hår att se så snyggt ut som jag vet är möjligt!

Postat av: Ulla Rahman

Publicerad 2013-02-18 13:14:51

Hejsan :)Jag är en ensamstående mamma till två underbara barn, tyvärr så räcker inte alltid pengarna till och jag skulle väldigt gärna vilja mig själv lite lyx :)

Postat av: Camilla H

Publicerad 2013-02-18 15:17:03

Jag borde verkligen få vinna då jag kämpar mig fram, utan knappt några pengar, för att skapa mig själv en bra framtid som jag är värd. Ibland så skulle det behövas en guldprägel på vardagen, då skulle detta hårkit vara perfekt. Jag vill säga till andra att våga tro på sig själv och fortsätta kämpa! :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-02-18 16:16:02

Jag vill gärna vinna för mitt hår är KAOS nu när det är vinter och behöver all hjälp som går att få!

Postat av: Karolina

Publicerad 2013-02-18 16:53:41

I grunden rödlätt, färgade svart. Blekte 7 gånger och tonade över med en blond toning. Ångrade mig och färgade svart igen. Lät det växa ut till halva huvudet rödlätt och ville få bort det svarta och tog avfärgning för att spara ut min naturliga hårfärg, men det blev misslyckat, så nu går jag med rödlätt med ett par stora fläckar blont i bak, så jag känner att jag kanske behöver ta hand om mitt hår..?

Postat av: Åsa Nilsson

Publicerad 2013-02-18 21:18:16

Som småbarnsmamma sätter man sällan sig själv i första hand och det märks...inte minst på håret som förändrats efter graviditet och amning. Till min dotter köper jag alltid det bästa, medan jag själv nöjer mig med billighetsprodukter. Tänk vad mitt hår skulle tacka mig om jag vann ett sådant super-kit!

Postat av: Lotta

Publicerad 2013-02-18 23:09:20

Eftersom jag har letat och letat länge efter bra hårvårdsprodukter till mitt hår, som är ganska torrt.
Men jag har inte funnit någon bra produkt ännu. Så nu hoppas jag på vinst här! Jag ska operera min höft om två veckor så kanske jag får en uppiggande present.

Postat av: Matilda

Publicerad 2013-02-18 23:18:13

På nya produkter och trender har jag numera ingen riktig koll.
Det enda jag vet är att mitt så svinto-hår står åt alla håll!
Som stressad småbarnsmamma önskar jag mig ett lyxigt och vårdande set.
Kanske är det då någon som tycker mitt hår blir hett?

Kram Matilda

Postat av: Ing-Marie

Publicerad 2013-02-18 23:18:21

Denna föräldrarlediga fyrbarnsmor behöver skämma bort sig själv och känna sig lite fräsch igen. Fint hår kan göra hela skillnaden.

Postat av: AnnaKaize

Publicerad 2013-02-19 06:42:07

Kollar i spegeln men blir bara dyster
Håret är livlöst o saknar helt lyster
Jag kammar, tuperar, attackerar med fön
men ingenting hjälper- Suck, pust och stön!
Trassliga tovor o halvfettig glans
Gör ingen lycklig, så ge mig en chans
Min frisyr den håller ju inte ens för en kväll
Jag får Gollum att framstå som en schampo-modell..:/

Postat av: Erika

Publicerad 2013-02-19 17:55:45

Hej Sofia! Mitt namn är Erika och jag kommer från en familj (bara mamma och syskon) som inte tillhör den skaran som har pengar. Min mamma är sjukskriven sedan 9 månader tillbaka, vilket mamma har förklarat är anledningen till att vi måste leva på ett "snålt sätt". Det betyder tex att vi inte kunde fira jul i år då alla presenter och all mat hade kostat för mycket. Men också för att mamma är trött och orkar inte. Det betyder också att jag och mina syskon måste klara oss på de garderober vi har och inte kan köpa nytt. Det har jag accepterat, även om det är ledsamt för jag älskar kläder och mode. Därför skulle en sån här otroligt fin lyxprodukt aldrig komma på tal, då de är väldigt dyra. Jag tycker så synd om mamma som kämpar med hyror och allt att jag vågar inte be om något och när jag väl ber om någott (som jag verkligen behöver), så känner jag skuld. Jag hade blivit super super lycklig om jag vann detta kitt då mitt hår just nu är i akut behov av hjälp, vilket jag tror beror på stress. förlåt för att detta blev så långt, hoppas att du orkade läsa :) kram, Erika

Postat av: Annika Nilsson

Publicerad 2013-02-19 19:42:12

Hej!
Jag vill jätte gärna var med i din lyxiga tävling!
Oops, mitt hår har inte prioriterats på år. Numera måste jag alltid ha det uppsatt i en tofs, för jag skäms över hur slitet och tråkigt det är. Det är VERKLIGEN dags att göra något åt saken. Priset i din tävling är svaret!

Jag har tipsat och delat tävlingen på FB (Annika Nilsson)

Postat av: Katarina

Publicerad 2013-02-19 20:27:24

Hej!

Mitt hår är inte på sitt bästa humör just nu... Jag har nämligen varit snaggad förut och bestämt mig för att spara ut till långt hår igen. Samtidigt som mitt hår alltid är ostyrigt och torrt på vintern. Tänk dig... ett skatbo, ungefär.

Postat av: Birgitta Andersson

Publicerad 2013-02-19 20:30:11

Hejsan. Jag skulle hemskt gärna vilja testa dessa produkter för mitt hår behöver hjälp,kanske slipper jag klippa av mitt taskiga hår,jag behöver vara fin till min dotters bröllop den 25/5 / Kram

Postat av: Emmy

Publicerad 2013-02-19 22:07:09

Jag skulle vilja vinna detta paket då jag är riktigt ledsen på mitt hår. Jag försöker att inte använda värmeprodukter, använder schampo och balsam med värmeskydd men mitt hår sviker mig och blir frissigt och torrt jättefort. Jag vill gärna ha längre hår och då vill jag inte toppa trots att topparna bara blir kluvna! som du förstår så vet jag inte vad jag ska göra åt mitt hår... Elektriskt är det också :/ Ahja, det skulle underlätta med ett par riktigt bra produkter!

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-02-19 22:26:48

Att håret är trist efter varit instängt i mössor under vintern är ofta regeln,
men med bra behandling vågar man åter betrakta det i spegeln.
Tyvärr har jag håret färgat och blekt
och få rätt på det nu börjar gå segt.
Proffsprodukter är det jag behöver
för att skötseln av mitt hår se över.
Vinna hårvårdskit från J Beverly Hills vore kanon
för att återfå hårets forna glans och fason!
Mvh
Emelie

lagt till på bloglovin

Postat av: Maja Dådring

Publicerad 2013-02-20 03:42:18

Jag behöver detta för mitt stackars hår har levt i saltvatten, vind och sol alldeles för länge. Om två dagar flyger jag tillbaka till Sverige och då vill jag ge mitt hår en renovering.

Postat av: madelen

Publicerad 2013-02-20 20:38:19

Vad kul att du fått äran att dela ut de här kittet! Fick en transplantation för fem månader sedan. Nu har jag fått ett nytt liv, tycker det vore spännande att se om även min hår kan få en ny chans. Har aldrig använt några skräpschampon, men mitt hår har mått dåligt av denna perioden. Jag delar gärna med mig av testet är på fb och i min blogg som tack.Lycka till med allt, hoppas du får en härlig vår nu framöver.

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Publicerad 2013-02-20 22:03:57

Jag gjorde en överviktsoperation i november, är skitnöjd över resultatet än så länge - MEN. Ja, det finns ett MEN! Håret.. det har tagit så mkt stryk och jag ser numera ut som en panikslagen RÅTTA i huvudet. Så nu hoppas jag att dessa produkter får chansen att liva upp det en aning :)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/february/byfia-2.html#comment

Kram Annika
[email protected]

Postat av: Stephanie :)

Publicerad 2013-02-21 10:37:01

Hej! Jag skulle jätte gärna vilja vinna denna tävlingen för mitt hår är helt förstört. Jag började färga mitt hår i 3an och i början på 4an började jag blondera det. Shit vad det slet mycket och i trean var jag mörkbrun i håret så fick kämpa med det länge! Och nu har jag gått tillbaka till brunnet igen och jag går i årskurs 6. Ångrar verkligen att jag förstörde mitt hår så tidigt! Och mina föräldrar har inte lust att köpa sådan hära dyra hårvårdsprodukter. Om jag skulle vinna så skulle mitt hår få en ny omstart och jag skulle må mycket bättre! Så varför inte vara med och tävla om några istället :). Lycka till alla ni andra som är med och tävlar och grattis till den lyckliga vinnaren!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2013-02-21 14:45:51

Jag har långt, blont, lockigt och frissigt hår. Försöker ta hand om det så gott det går, men min studentekonomi gör att jag just nu kör på Coops shampoo och balsam.. Med andra ord skulle jag blir hjärtans glad om du gav mig dessa proffsprodukter :)

Postat av: Carola S

Publicerad 2013-02-21 15:42:16

Mitt hår som alltid varit fint förr,är numer en smärre katastrof... Jag behöver all hjälp jag kan få

Postat av: Adam Andersson

Publicerad 2013-02-21 17:04:03

Tjejens hår kan fälla en tår varje morgon framför spegeln, detta eviga tjat om hår ger mig sår i öronen mina som brukade höra så fina. Så denna sak vore jätte bra, om hon kunde få ha.

Postat av: Ms Sixten

Publicerad 2013-02-21 23:24:20

Vintertrött skulle man kunna kalla mitt hår. Men det skulle säkert piggas upp av de här produkterna =).

Postat av: Kristina K

Publicerad 2013-02-22 10:13:25

Haha, häromdagen frågade en arbetskollega:
"Du har lite knullrufs du...?" och blinkade menande.
Sorry liksom. Men det är bara så mitt hår ser ut dessvärre. Fortsätter detta kommer jag ju få vara singel resten av livet eftersom alla tror att jag "får till det"...

Postat av: Julia E

Publicerad 2013-02-22 13:35:11

Så fort jag duschar drabbas min hårbotten av ett ilande svid
värre blir det när jag tvättar och i hårbotten tar vid.
Därför skulle jag gärna vilja testa med dessa produkter så professionella
För jag tror att J Beverly Hills produkter mot huden är mer snälla.

Postat av: Charlotte

Publicerad 2013-02-22 16:19:00

Mitt hår är just nu väldigt ovårdat för jag har inte haft råd att köpa bra produkter, vilket gjort att mitt hår ser mer eller mindre ovårdat ut. Så om jag skulle vinna skulle ni vara räddaren i nöden, seriöst.
Tack!!

Postat av: Frida

Publicerad 2013-02-22 16:33:22

Jag skulle mer än gärna använda mig av dessa hårvårds produkter då mitt hår har lätt för att bli/kännas torrt och livlöst. Jag tror även att min känsliga hårbotten skulle må bra av dessa produkter.

Postat av: Pernilla W

Publicerad 2013-02-22 17:06:54

Hej,
är gärna med i utlottningen :)
♥ Motivering ♥
Mitt hår är slitet och Nött, blir på mitt hårburr så Trött!
Vill få ett hår med Lyster, slippa känna mig så Dyster!
Håller tummarna Sååå....hoppas innerligt att jag dessa hårvårdsprodukter får testa På!!!
♥ Tipsar/Länkar ♥
på fb (Pernilla Wamsjö) eftersom jag inte har någon blogg, hoppas det är ok för att få två lotter, tack!

Postat av: Felicia Hjulström

Publicerad 2013-02-22 19:47:59

Hej! Det är första gången i mitt liv som jag deltar i en tävling! Alla i min närvaro har alltid sagt att jag aldrig kommer göra det heller! Just därför testar jag en sista gång och skulle tycka det var så sjukt kul om jag vann. Jag är snart färdigutbildad frisör och skulle därför tycka det var extra kul om jag skulle vinna min första tävling med hårvårdsprodukter.
// Felicia Hjulström

Postat av: Lina

Publicerad 2013-02-22 22:15:34

Istället för med frisyren ett ständigt mesande,
vill jag nu göra något riktigt hårresande,
och med hjälp av alla dessa fina produkter,
skulle jag fixa mitt hårs alla krumbukter,
och därför hoppas jag lugga dig på en vinst,
så ska jag fixa frisyren en timme på morgonen minst,
för med så många bra grejer lär det räcka hela året,
och tur är ju det när saker och ting som bekant hänger på håret!

Postat av: Anna

Publicerad 2013-02-23 21:37:51

Jag vill vinna produkterna till min mamma som haft cancer och tappat sitt hår. Det är nu på väg att växa ut igen så vet att hon skulle bli väldigt glad för en riktigt lyxigt hårkit.

Anna Karin Nilsson
Agneslagerstedsgata 14
12951 Hägersten

Postat av: Ellen♥

Publicerad 2013-02-24 10:41:58

I september förra året började jag färga mitt hår i onaturliga färger, alltså behövdes det blekas mycket och nu i februari har mitt hår blivit sjukt slitet och helt platt och tråkigt. Skulle verkligen behöva något bra som reparerar lite.. Tack :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-02-24 11:10:43

Jag vill gärna vinna då jag ska gå på bal, det är min första bal och vill verkligen känna mig vacker. Håret visar mycket på en tjej och jag vill verkligen glänsa. Vill att mitt hår ska må så bra som möjligt då jag färgar det och tycker att de flesta bra produkterna är dyra för håret och då struntar jag i att köpa det. så att vinna detta skulle vara hur bra som helst!

länk till inlägg på bloggen: http://www.floka.se/

Postat av: moa

Publicerad 2013-02-24 11:39:19

Jag skulle gärna vilja vinna detta hårvårds-kit, eftersom att jag har mycket problem med mitt hår. Pågrund utav att jag har färgat och plattat det alldeles för mycket och helt enkelt varit oförsiktig med det. Jag skulle vilja få tillbaka lystern och volymen igen och kunna känna att jag är nöjd med mitt hår.

Postat av: Milla Bergström

Publicerad 2013-02-24 15:47:42

Hej!
Mitt hår känns så slitet och nött, lite som jag- gammalt och trött ;) Bra produkter, en kur skulle jag vilja ha så håret ser och känns fint vareviga dag. Kommer aldrig att detta kunna handla så hoppas jag min otur till TUR kan förvandla!
Delar vidare på FB och håller tummarna <3

Postat av: Tina Malmgren

Publicerad 2013-02-24 23:58:27

Hej!
Jag behöver helt ny hårvård till mitt hår .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela