Vägen till LA

Fotoalbum

Publicerad 2013-02-15 09:50:00 i Sponsrade inlägg,

Jag brukar alltid kika lite på olika album, tänk att ha några där man samlar alla bilder som man tar genom åren. Tyvärr är jag både för snål och för lat för att köpa massa album och skriva ut alla bilder på fotopapper, men det kanske jag gör en dag ändå. Det är ju så mycket roligare att kolla på bilderna så, och chansen att de försvinner för evigt minskas.
 
Hos BGA Fotocenter så kan man hitta alla sorters fotoalbum och ramar, till riktigt bra priser om ni frågar mig. Fotoalbum brukar alltid vara så dyra vilket jag inte förstår haha. Skulle jag välja stil skulle det nog bli den minimalistiska svarta eller den klassiska bruna som skulle få pryda mina hyllor.
Har ni fotoalbum i erat hem?

Detta är ett sponsrat inlägg

Kommentarer

Postat av: ViktoriaCaroline

Publicerad 2013-02-15 12:08:14

dagen igår vad fantastisk, spenderade den med min pojkvän :)

Postat av: elin - desisters.se

Publicerad 2013-02-15 12:44:48

Hej! Nu är tävlingen igång, lycka till!
kram, elin.

Postat av: Matilda Johansson

Publicerad 2013-02-15 14:12:02

SvVi brukar skicka dom på framkallning de bästa genom året och sen klistra in :)

Postat av: Alva

Publicerad 2013-02-15 16:38:38

Sv; Tack & detsamma! :D Allt bra?

Postat av: Isabella

Publicerad 2013-02-15 22:20:23

Fotoalbum använder man för sällan! Har faktiskt gjort två egna för att ha med mig i livet. Så fint, men så dyrt!

Har förresten en frågestund igång på bloggen, så passa på, kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-15 23:03:42

fin blogg :)
var gärna med och tävla om veckans blogg på min sida :)
intresserad utav blogglovin byte?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela