Vägen till LA

Det vill inte fastna

Publicerad 2013-02-07 11:31:00 i Allmänt,

Vet ni hur det är att plugga flera dagar utan att informationen vill fastna?! DET ÄR SKIT JOBBIGT och idag har jag prov på det, hoppas verkligen att jag klarar av det.. Imorgon har jag ytterligare ett prov som jag måste plugga till hela kvällen efter jag kommit hem samt en muntlig presentation som kommer gå åt helvete. ÅÅÅÅH
Edit: Läraren dök aldrig upp till provet vilket betyder att jag har två att göra imorgon.. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-07 12:52:03

sv: så lite så :D

Postat av: Rebecca - Try to be yourself !

Publicerad 2013-02-07 15:44:54

Det kommer du att klara. :D Vilket ämne har du muntligt i?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela