Vägen till LA

Festen spåra ur

Publicerad 2012-09-08 22:55:00 i Allmänt, Tankar,

Och jag är såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääär glad över att jag inte åkte dit! 
Det var väl runt 50 pers som skulle komma, slutade med att det blev projekt X all over, ja ni har väl sett den filmen och halva deras hus är sönderslaget. fyfan för att vara med om det, och stackars dem säger jag bara! 

Att det var bråk och att polisen behöver bli inblandade är ju inte så kul heller, speciellt då det var rätt många minderåriga där. Sen är det ju riktigt synd att folk är så pantade att dem inte har respekt för dem som bor där. Om man blir inbjuden till någon så ska man väl visa respet gentemot dem och deras ägodelar, och uppträda som man själv vill att det ska vara hemma hos sig. Men folk tänker ju fan inte! Det är faktiskt ett hem vi pratar om här.. Och jag är riktigt glad att jag stannade hemma, tänk om något hade hänt?

Det är så jävla synd att folk skiter i andra såpass mycket nuförtiden...

Jag har i alla fall varit hemma, kollat på film och inte ätit massa skräpmat och onyttigt idag vilket jag är sjukt stolt över! Jag har ätit frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat med jämna mellanrum för att få igång magsmältningen ordentligt :D Imorgon är det smama rutin igen och förhoppningsvis en tur till gymmet! 
Mellanmål

Kommentarer

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-09-09 00:04:39

- förstår det :D

Postat av: Malin

Publicerad 2012-09-09 09:06:30

så sjukt att när man har fest och folk bara går och hä sönder saker och så.. :o

Postat av: Alice

Publicerad 2012-09-09 10:59:58

Mm det såg riktigt gott ut med hallon! :) ALlt bra? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela