Vägen till LA

Nu har vi bokat hotell!

Publicerad 2012-11-20 13:05:00 i Event,

Nu har jag och Tonje fixat hotell i Stockholm till helgen! Vi kollade på massa hotell och hittade rum men de tog slut direkt så vi bestämde oss för att boka! Via så hitade vi det perfekta rummet typ! Vi bestämde oss för att ta första bästa hotell och hamnade på ett hotell precis vid Kista vilket är perfekt då det är där vi i stort sett kommer vara hela tiden! Jag blev ju inbjuden till ATTITUDE mässan samt samsungs fotoskola så vi ska dit upp och hälsa på!  ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD SÅ NI VET INTE! Förhoppningsvis får jag körkortet på torsdag, (jag får inte tabba mig på uppkörningen igen) Och då så kör jag dit upp wooooop! 
 




Kommentarer

Postat av: sellwins skönhetsblogg

Publicerad 2012-11-20 14:51:06

Avundsjuk jag blir! Hade så gärna velat gå på attitude :) Hoppas ni får skoj!

Postat av: Sarah Persson

Publicerad 2012-11-20 16:21:04

Åh vad härligt! Hoopas verkligen du får körkortet då! :)
det är jättebra med mig!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-11-20 16:31:57

Hej allt bra idag? :)

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-11-20 19:07:27

Sv. Kursens namn innehåller cad, men man använder sig inte av det programmet i kursen. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela