Vägen till LA

En blogg är kultur?

Publicerad 2012-08-23 10:57:40 i Tankar,

Idag är jag ledig, eller nej inte ledig, jag är aldrig ledig men idag har jag inga lektioner! Det var himla skönt faktiskt att sova lite extra. Sen ska jag till körkskolan och skriva in mig! 

Något jag funderat på den senaste stunden lite. Om bild och foto är kltur, och att skriva är kultur. Är inte en blogg kultur då också? Jag menar, alla skriver ju något, eller lägger upp bilder som i sig är kultur så en blogg måste ju vara kultur också! Sen beror det på vad man anser som kultur. 
Vissa anser att kultur handlar om religion och att man har olika bakgrunder och vissa anser att kultur är musik, dans, bild osv. Inget av detta är fel eftersom båda räknas som kultur.. 
Vad är kultur för dig?
 

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-08-23 13:55:12

sv; Åh tack så mycket! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-23 14:30:06

Tack söt !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela